Bilder...

I och med att jag var dålig i helgen så vart det dåligt med bloggande. Har tagit lite bilder som jag tänkte dela med mig av. Min älskade Tindra kom ju och gav mig ett jättefint egenhändigt gjort kort till mig när jag mådde som sämst. Har ni sett nå finare ?



I vårat hus finns det massor av kärlek. Människa - människa, människa - djur, djur - människa och inte minst djur - djur :) Här är mamma Ida med Lova, som vi har bestämt att behålla. Så nu har vi 3 misse-mjauer. Ida, Lova å så Leif.

Barnen fick fria händer att dekorera årets pepparkakshus. Så här fint blev det:



Nu är'e dax för middag här i Hässjö. Tacos står på måndagsmenyn :) BRB




Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Milla

Goa bilder gumman :)

2009-12-14 @ 21:29:06
Postat av: Stina

Åh va fint! Härligt med ungar!

2009-12-15 @ 09:44:13
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0