Back on track

Jag mådde som en jävla halvdö gris som invänta slakt igår kan jag löva ! Fyyy fan vad ynklig man är med magsjuka. Inga kräkningar på hele dan, men ont i kroppen och tröööööööött. Mina underbara barn klarade sig själva (pappa jobba) och pysslade om sin stackars mamma. Som tur var så hade jag färdigmat i frysen (ungspannkisar) så Tindra tog fram, micrade och gjorde O'boy (!!!) till. Haha gullstumpan passa på när mamma låg på övervåningen :) O'boy är inget vi brukar dricka till lunch annars :)

I morse när jag vakna så kände jag mig som ny. Nästan iaf, så nu är man tebax på banan igen. Jobbelijobba med andra ord. Jag är ingen sån som kan ligga hemma å ta igen mig, nä ut å gö nötta igen så fort som möjligt. Det är grejer det ! Känns iofs som nån sparkat mig i magen (öm som tusan) men aptiten är'e inge fel på  och humöret är på topp. Har asmö å gö denna vecka, så här kan man inte ligga på latsidan. Både tobak och mat ska dubbelbeställas och det gäller att planera bra här inför och över julen. Håller tummarna att min personal håller sig frisk oxå *hoppas hoppas*

Körs i taket så snöar det. Sankta lucia på dig gud. Tack för julkänslan säger jag bara. Lövely !!!

Tänkte först bjussa på en läcker luciabild på mig, iklädd endast luciakrona, men nääe...hade ingen snygg krona ;-) Får bli ett kort från när jag var lucia i skolan istället. Visst var jag vacker *S* ?!


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

Skönt att du mår bättre idag, magsjuka är det absolut värsta tycker jag URK!!! Hellre hög feber o totaldäckad...



Lycka till med all planering med butiken



Kram kram

2009-12-13 @ 17:07:35
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Malin

Men guuuu så söt du va när du va liten...... ha ha ha

2009-12-13 @ 20:01:26

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0