Årslista =)

Kikade i min gamla blogg och tyckte att det var roligt att kopiera listan jag gjorde nyår 2008. Såhär ser den ut nu, 2009:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 Öppnade en butik

2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Verkligen inte. Tänkte la banta (som vanligt !!!) men lyckades ist gå upp drygt 10 kg. Det ni ;-)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Eee... inte vad jag minns...men lillsyrran fick en pojk, vilket betyder att jag blev moster för första gången :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov inte.


5. Vilka länder besökte du?
Norge och Finland


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer tid med familjen, och med mina vänner (samma svar som 2008)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
17 januari då jag slog upp portarna till min alldeles egna butik


8. Vad var din största framgång 2009?
Att butiken gått så himlans bra

9. Största misstaget?
Att jag gick upp i vikt trots att jag planerat nedgång


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
*peppar peppar* inget värre.

11. Bästa köpet?
Biljetter till NHL-matchen i Globen. Min älskling vart sååååå lyclig.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina barn som var dag bevisar att dom är värlkdens mest fantastiska varelser :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Svenne Banan (tyvärr) och Milow - Ayo technology

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Bantat (samma svar som 2008)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit (samma svar som 2008)


18. Hur tillbringar du nyår?
Hemma med familjen


19. Blev du kär i år?

Är alltid tokkär ju !! (samma svar som 2008)


20. Favoritprogram på TV?

Grey's Anatomy (samma svar som 2008)


21. Bästa boken du läste?
Har inte läst en endast bok fram tills för nån vecka sen. Kommer blogga om den alldeles snart, så håll ut :)

22. Största musikaliska upptäckten?
Rabih i Idol :)

23. Något du önskade dig och fick?
Bra ekonomi


24. Något du önskade dig men inte fick?

Bli smal !!


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Ärligt talat så minns jag inget...(måste tjuvkika i bloggen) Jaha...jag var hemma å myste å blev uppvaktad av min kära familj

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag blitt smal

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Allteftersom fettokilona smygit sig på har jag handlat större och bylsigare kläder *HATAR*

28. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina RIKTIGA vänner (samma svar som 2008)

29. Vem saknade du?
Min älskade mormor och morfar, som bor i Varberg.

30. De bästa nya människorna du träffade år 2009?
Min systerson Sakarias. Född i februari 2009, dvs ALLDELES NY *S*



Denna bild är ingen nyhet på nätet, men visar elakt PRECIIIIIIS hur jag känner mig. Fet å ful och hur jag än gör så passar jag inte in nånstans pga mitt hemska utséende. Vikten bland mina vänner har ingen betydelse, alla är vackrare än mig. Tjocka som smala... men det gör egentligen ingenting. Jag älskar mina fina vänner. Jag vill bara känna mig som alla andra. Men hur gör man det ?  Nä 2010 ska jag bli snygg (hur f-n det nu ska gå till)

Puss & Kram, vi hörs senare


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Katri

Nu får du vara snäll mot dig själv!!! :-)

Fast jag vill också gå ner i vikt..

Jag önkar er ett gott nytt år och ett underbart 2010

Kram

2009-12-31 @ 14:25:36
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken bra summering av året. Hoppas nu du kan bli nöjd med dig själv också 2010 för det är du verkligen värd.



Jag önskar er ett gott slut och ett riktigt gott nytt år. vi ses i bloggossfären.



Kramar från Norrbotten.

2009-12-31 @ 14:41:29
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Bibbi

Käraste vännen...Du får göra ett tillägg med vad du önskar dig inför det nya året....

TYCKA OM MIG SJÄLV PRECIS SOM JAG ÄR!

Alla vi tycker ju om dig som du är....Tänk om din personlighet skulle förändras om du blev smal som en tråd och dina vänner försvann! Nej...säg till dig själv: JAG DUGER, PRECIS SOM JAG ÄR. För det gör du.

KRAMAR till tusen och ETT GOTT NYTT ÅR.

Din vän BIBBI

2009-12-31 @ 14:55:03

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0