Men var'e nå gött eller ??

Tror jag käka bland det godaste någonsin igår kväll. Jag och älskligen = båda lediga, bestämde oss för nån smarrig middag och det är bara förnamnet. Köpte hängmörad entrécote som jag stekte i smör med lite salt och vitpeppar. Dyrt (298:-/kg) men värd varenda krona. Gjorde klyftpotatis med flingsalt och riven västerbottenost och gjorde egen rödvinsås till. Höll på å dö så gött var det =) Till efterrätt blidde det gräddglass med varma hjortron och råsocker. Gudomligt !! Sen avslutade vi med att smarra på en chokladask som jag köpt kvällen till ära. Och vad var det då för speciell kväll ?? Jo ingen speciell alls egentligen, utan en helt vanlig fredag, men eftersom både jag och min älskade uppskattar go' mat så blev det så här =)

tokhångel på soffan vart det inte då bägge var för mätta. Låg å kika på nå tv istället, men mysigt hade vi ;-)

Tänkte på alla vegetarianer. Asså hur överlever dom ? Hur kan man inte vilja äta kött ?? Det är ju så sjukt gött med en riktigt fin köttbit. Men idag är'e skärpning för hundrafemtielfte gången. ingen bantning men nu får'e va nog på allt flöt jag stoppat i mig. Kommer inte i ett endaste par av mina brallor förutom 2 par som är stretch och hur kul är det å köpa nya i 18 storlekar större ?? Nä nu måste jag få plats i mina jeans igen så nu blir'e bara mat å inga go'saker.

Jobbar hela helgen, men from nästa vecka ser schemat lite annorlunda ut =)

Längtar tills nästa söndag då jag ska visa upp min läckra kropp i baddräkt. Då ska jag och mina 3 tjejer på SPA på Södra Berget nämligen. Som en liten mini kick-off inför hösten. Känns lovely att glida omkring där med fläskiga bleka ben, 2 meter br'e röv, hängmage och tuttar ner till knäna...Mmmmm, jag är SÅÅÅÅÅÅÅ HOT !!!!  *not*


Mmmmm....


UNDERBART !!!!


Äkta gräddglass med varma hjortron å råsocker... *dreglar*


Inte konstigt men ser ut som en gris ;-)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Guuud så gott.... förstår att ni blev mätta och belåtna.

2009-08-22 @ 14:09:44
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: tarja

Åh, vad hungrig jag blev nu!!! Diggar sista bilden! hahaha

2009-08-22 @ 20:45:55
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0