Kläder som krymper...eller ??

Trots att jag före semestern intalade mig själv att jag inte skulle vräka i mig godis och onyttigheter under mina 2 lediga veckor, så har jag såklart brutit löftet innan jag ens lämnat Sundsvall. Vet inte vem jag tänkte lura egentligen *haha*. Semester utan godsaker...är ju som kaffe utan...kaffe... ;-)

Efter en dryg vecka passar bara mina stretchbrallor. Dom andra går inte att knäppa. I speglarna i varuhusen hajar jag till...stannar upp... vem är det där fettot med likadana kläder som jag ?? Men vänta...det ÄR ju jag !! Känner inte igen mig själv. Älsklingen har tagit massa kort på mig på stranden, men när jag lägger in bilderna i datorn för att titta så hittar jag dom inte. Ser bara en strandad valross på alla kort...inte en skymt av Maria.

Hur som helst så rycker jag på axlarna och mumsar vidare. Jag är ju ledig - jag har semester. Fettet kan man gö nått åt en annan gång. Men inte nu. Inte idag. Snart ska vi på restaurang...undra vad det blir för nå smarrigt idag ??

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Malin

Ja men så är det ju, semestern är glass, go mat, godis i bilen, m.m. d va samma här å det syns å känns kan jag lova, har inga kläder som passar, men men sånt är livet ibland.

Ha det riktigt härligt nu

Stor kram

2009-08-10 @ 09:45:16
Postat av: Maja

Men så är det ju! Känner ungefär som du, men vi tar det en annan gång sen..., man måste få må gott också eller hur:)

2009-08-10 @ 21:45:02
URL: http://hosmaja.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0