Blogg i bilen

Ja nu är vi på väg från Uddevalla. Har nattat hos en gammal barnsdomskompis, och det var jättemysigt att träffas igen. Får några år sen (läs många) bråkade vi om killar och drack folköl tillsammans *S*, nu stter vi vuxna (?) med 3 barn var och pratar sömn, bajsvanor och dricker kaffe =) Life is good !!!

I skrivandets stund sitter jag i en svettig bil. Njuter av att vara på "rätt sida Sverige" = västkusten. Förlåt min älskling och alla andra hemma i Timråtrakten, men det är nå alldeles speciellt med västkusten. Är född och uppväxt här och trots att jag älskar mitt nya hem i Norrland kan jag inte låta bli att känna mig lite extra hemma här nere på rätsidan. Den underbara Göteborgsdialekten, krabbfiske, fräscht saltvatten att doppa småtårna i, färsk fisk och sist men inte minst - LISEBERG !!! Vi har ca 4 mil kvar till Götet nu, och Liseberg står som nästa punkt på schemat. Härligt att bli som ett barn igen och åka FlumeRide. Undra bara om båten håller ?? Är la en sisådär 20 kg tyngre nu än när man var där sist... men jag har blitt asfeg och vågar inte åka typ nått längre. Men en sväng i FlumeRide och Colorado lär man palla med =)

Återkommer ikväll med Lisebergsrapport. Kanske vinner man 2 kg choklad...eller inte !! Har ALDRIG vunnit på nå hjul... men spela lite ska jag. Kameran är laddad så mö bilder lär'e bli.

LISEBERG å GÖTET = HERE WE COME !!!


Snart är vi här...


Denne ska vi åka !!! *längtar*

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Tarja

Åh, liseberg... vad avis jag är!!!

2009-08-06 @ 17:22:04
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha så skoj

2009-08-07 @ 08:27:29

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0