Tillökning i la'familia

Lillian har fått en bebis. En liten flicka som vi ännu inte kommit på nå bra namn till. Hon är gudomlig... Världens sötaste. Å så luktar hon verkligen bebis...helt underbart. Tyvärr är min kamera helt försvunnen, så jag har bara kunna ta med min mobil. Därför är inte bilderna av allra bästa kvalitét. Ni som har mig på Facebook har ju redan sett dom :) Men varse'go ni andra. Titta å njut. Nyfödd killing måste vara det bästa! Pappan är ju Baloo, bocken som tyvärr blev ihjälbiten av en äcklig Dobermann som grannen har *snyft*...men nu lever han vidare...i killingen iaf :)





*ÄLSKAR*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Bibbi

Så söt...förstår att alla vill gosa med den. Är det

en flicka eller pojke? Tänker på namnet?

Ha en finfin helg! Kramizzar.

2010-01-22 @ 08:56:01
Postat av: Bibbi

O.k.....läste på lite bättre och där står ju klart och tydligt att det är en flicka! Sorry!

2010-01-22 @ 08:57:03

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0