Just det...jag har gjort slut...

...med min gamla älskade plånbok. Jag fick den av min kära vän Malin för 100 år sedan, och jag har aldrig haft en bättre plånka. Men nu kände jag att den gjort sitt och det var dax för en ny. Har letat och letat men inte hittat någon som ens kommit i närheten av min kära, fina rosa plånbok....

Men kolla vad skabbig den var...



Men så HALLELUJA, hittade jag en värdig ersättare. Det viktigaste för mig är att plånkan är ROSA, och denna var inte bara ROSA utan även glänsande, vacker...oemotståndlig !!
Titta och njut :)


Inte billigast i stan men lätt den snyggaste !!! *mallig*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

Den var riktigt snygg, förstår att du e nöjd!!!!

2010-01-15 @ 13:53:09
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Katri

Ha ha, kanske var det dags att byta...

Väldigt snygg ny plånbok!

2010-01-19 @ 07:57:18
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0