10-årsjubileum

Idag för exakt 10 år sedan kom älskligen min och hämtade mig i sin lilla vita Polo. Jag tog mitt pick och pack (så mycket som rymdes) och lämnade The Big City Borås för att bli Norrlänning. 2000-01-31 var datumet då jag flyttade till Norrland, och hit verkar jag ha kommit för att stanna. Ingen trodde att jag skulle bli långvarig. "En stadstjej som dessutom bara känt killen hon flytta till i ett par månader" Haha...ingen trodde på oss. Vad de flesta inte visste var att jag var en riktig bonn'tjej innan jag bosatte mig i stan Borås. Heller visst ingen om min kärlek till älskligen. Att jag vid första ögonkastet vart tokkär och visste i samma sekund som jag såg honom att det skulle vara jag och han resten av våra liv.

Tji fick ni allihopa som inte trodde på oss.

Lyckligare än någonsin bor jag kvar och är dessutom 3 underbara barn rikare. Är fortfarande nykär och lycklig som få. Jag gjorde helt rätt som lämnade allt, sa upp mig från mitt jobb och kastade mig ut i ovisshet till en stad jag aldrig varit i. Till en kille jag bara känt ett kort tag. Utan vänner, jobb eller familj flyttade jag och alla tyckte jag var galen. Men som sagt, jag visste vad jag gjorde. Har man träffat mannen i sitt liv finns det liksom ingen anledning att tveka.

Love u älsklis. Puss från stolt Västgöte/Norrlänning :)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Katri

Låter lite som en saga :-)

Han kom med sin vita springare....

Kram

2010-01-31 @ 23:23:21
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Underbart! Att göra som du gjorde...det är att LEVA !

Önskar er allt gott! Kramis

2010-02-01 @ 09:05:24
Postat av: Linda

GRATTIS till jubileumet.. ni firade väl??? ordentligt.

2010-02-01 @ 16:01:53
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Monica

Åh det låter alldeles underbart, både att du fann kärleken då och att du är lika tokkär än.

Jag blir lika glad när jag läser det du skriver,för du skriver så himla härligt. Jag brukar gå omkring med ett leende på läpparna ett tag efteråt när jag besökt dig.



Ha en lovely day!

2010-02-02 @ 09:46:11
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Malin

Stort Grattis det er båda.

Ni är sååå fina tilsammans!

Kram Malin

2010-02-02 @ 13:31:35
Postat av: Emma

JAA jag skojar inte. 49;- Stackarn.. Fan vad surt det ska kännas..

Grattis på födelsedagen!

2010-02-02 @ 20:50:54
URL: http://www.emmlu.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Du följer ditt hjärta i allt - på så vis kan det aldrig bli fel.

Är glad att du kom hit och förgyllde oss norrlänningar med dina härliga person.

Kram

2010-02-02 @ 22:10:54
Postat av: Milla

Grattis!! När är bröllopet? ;)

2010-02-02 @ 23:36:24

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0