1-årsjubileum

Denna helg har vi 1-årsjubileum i min butik. Fullt upp förstår ni säkert. Blir tokbloggning ikväll istället. vi hörs :)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Oj.. har det redan gått ett år... så tokigt.

2010-01-22 @ 15:39:39
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Kraaam/Åsa

Grattis till det - 1 år....inte klokt vad fort det går men kul är det att du/ni lyckats så bra.Ni är så himla duktiga och målmedvetna.



Och du....tack för att du ALLTID räcker till åt alla. Du har en fantastisk fin egenskap, Maria, och det är att du låter aldrig din vardag bli så upptagen att du inte kan räcka till åt andra.

Jag tackar så mycket för du erbjöd dig att skjutsa mig idag - det värmde - men Mogge mådde bättre idag och kunde skjutsa mig.

4 tabletter halsade jag och jag känner mig redan bättre.

Så många kramar som du orkar ta emot skickar jag till dig och din familj.

2010-01-22 @ 22:14:12
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0