Jag, en gammkäring ???????

Jag har alltid tyckt att jag ser rätt ung ut. Sen känner jag mig som typ 23 och tror att jag ser ut därefter oxå :) Hur som helst, idag är jag sur och aningens ledsen...eller inte ledsen på riktigt. Mest låtsasledsen *haha*. Det visar sig nämligen att 3 personer (varav en är utvecklingsstörd och en en gammkäring) tror att jag är morsa till en tjej som är 5 år äldre än mig, dvs 37 !!!! Igår var'e en kille som frågade Jessica (hon som jobbar i min butik) om jag var hennes mamma. HALLÅÅÅÅÅ !!! Jag är 32... !!!! Låt säga att jag ser gammal ut, men vad fan. Inte ser jag väl ut som typ 50 eller ?? För om jag ska va morsa till en som är 37 borde jag ju va typ 50 eller 60. Sjukt eller ??

Undra om inte han var lite utvecklingsstörd ändå... killen igår alltså ;-) Fast det finns ju en chans att det inte var mig han mena... det är ju en tjej till som jobbar här...som är 41...oxå blond...förhoppningsvisvar det hon som han menade *hoppas hoppas*.

Jag får alltid visa leg på bolaget (joo det är sant !!!) men vissa verkar tro att jag är pensionär. Sen har jag inte en rynkjävel. mitt ansikte är slätt som en babyröv, faktiskt är det så utan att jag ska skryta. Och nå tantekläder använder jag INTE !!!!!!! HUR kan nån då tro att jag är värsta gammkäringen ????

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!
Dax å boka tid hos farbror plastik-doktor tror jag...


Ååååå vad ung, snygg å fräsch man blir när man plastikopererar sig *NOT*

 


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

garvar Jobbigt! Jag tycker du ser jätte ung och snygg ut! =P

2009-09-18 @ 17:17:03
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Lotta Lkpg

Men!! Du är ju en riktig pudding! Den människan hade nog fel på ögonen ;-)



Jag visar också alltid leg på bolaget och jag blir 34 nästa gång :-)



Käringen på bilden ser ut som en riktig rugguggla dock.



Kram på´re!

2009-09-18 @ 17:26:15
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Linda

Men hallå???? dom måste ju uppsöka optiker eller nåt... skulle tycka det vore mindre konstigt om du fick visa leg på systemet.. typ!

2009-09-18 @ 17:29:13
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: tarja

Du ser inte gammal ut. Jag råkar ut för att alltid bli tagen som en 18 åring annars. Vet när jag precis hade kläckt fram damen så kom en tant och skällde ut mig för hon tyckte inte att 16 åringar skulle få ha barn. då var jag 22 ,,,

2009-09-19 @ 08:48:02
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha! Eller så kan han trott att du såg ut som 32 och hon som 15? Närå ;) Du ser inte ut som hennes mamma direkt men ni ser ju ut som syskon :) De trodde mina kompisar sist att ni va när vi va och hälsade på ;) PUSS

2009-09-19 @ 18:52:02

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0