Fattar inte att det är midsommar !!!

Kyligt, blåsigt...och tja...inte så mycket till sommarstämning över huvudtaget. Men det är väl ändå en ganska typisk svensk midsommar det. Jag är ganska trött på alla höga förväntningar. Tycker snarare att det vore mycket förvånande OM det var tokvarmt, vindstilla och strålande solsken just idag, för svensk midsommar är förknippad med kyla, blåst och ibland regn och en jävla massa mygg. Så därför är det, det enda jag förväntar mig av dagen =)

Har butiken öppen till 15 idag. Slog kassarekord igår *tjoohoo* så även en liten butik som min lever upp dagen innan midsommar. Folk bunkrar upp med godsaker inför helgen. Jag har hållt mig till en GI-kost-vecka, men idag ska jag fuska så det står härliga till för en dag som denna är inget förbjudet =) Ser oooootroligt mycket fram emot svärmors jordgubbstårta vill jag lova.

Har byggt på mitt hemska späcklager ganska rejält senaste tiden. Avstår min käre (o-)vän vågen men måttbandet ljuger inte. Det är bra många centimeter min fettfyllda kropp ökat på bara nån månad. Vad sägs om nästan +10 cm över mina löövhandels ???? Det är så sjukt lätt å spåra ur och fuska alldeles för ofta. Tror de mesta av mina påbyggda centimetrar består av gräddglass med noisettetopping. Sjuuuuuuukt gott....och sjuuuuuukt onyttigt.

Ska in te butiken nu...lovar att blogga lite innan midsommarfirandet sätter igång. Hoppas ni alla har det riktigt härligt i dag. Puss å Kram

Hoppas ni alla får smarra på nån riktigt god tårta en dag som denna ;-)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: mALIN

VAD HAR NI FÖR ER EFTER BUTIKEN ?????

KANSKE NI VILLE KOMMA HIT EN SVÄNG Å UMGÅS

KRAM

2009-06-19 @ 11:27:18
Postat av: Linda

Ha det så mysigt i kväll.. vädret till trots!

2009-06-19 @ 12:32:08
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0