Fullt upp !!!

Tänkte att jag måste göra en snabb uppdatering ifall det nu skulle vara så att man skaffat sig ett gäng trogna läsare som väntar på bloggning =) Jag kommer få skjuta lite på detta helgbloggande för jag har så jädrans mö å göra. Svärmor har 70-års kalas idag, och vid nått svagt tillfälle tog jag på mig att laga all mat. Visste då inte att det skulle bli 60 personer *fniss* Så de sista 2 dagarna har jag stått vis spisen i stort sett, och idag smäller det så jag har en hel del finlir kvar innan vi ska dra iväg och kalajsa.

Sen kommer kära mor hit oxå, men stannar bara över kalaset och åker vidare måndag-morgon, så datorn lär inte ha prio 1. Men i mörrn lär jag ha en liten stund över, å sen kommer jag ta igen allt i början på veckan =) PROMISE !!!

Vi hörs ! Puss å Kram

Bjuder på en riktig pudding såhär på lördagförmiddan ;-) Mycket nöje *S*



Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: tarja

Hoppas det blir ett trevligt kalas. Det verkar iaf som om det blir mkt att äta:)

2009-07-18 @ 11:36:13
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Linda

duktiga du...hoppas kalaset blev lyckat.

2009-07-19 @ 11:10:30
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0