Fin-kisseri

Igår kissade jag på fintoalett. Vad menar jag då med det ?? Jo, jag å la' familia var på tjuuuusiga varuhuset NK nämligen och turistade ordentligt. Nöden har ingen lag så fastän man var i "lyxiga huset" så behövdes det pinkas. Det kostade 10 :- att gå på toa där. Inte mig emot. Jag är en sån som GÄRNA betalar för att få gå på en fräsch toa. Kände mig riktigt lyxig när jag kissade i den blänkande toastolen och använde lena, mjuka pappersservetter att torka puppiluran med. Inte som skabbtoerna på andra ställen. Att men dessutom fick testa parfymer inne på damernas gjorde inte saken värre =)

Det jag funderade mest över var varför jag var den enda i hela byggnaden som hade foppatofflor. Är inte det inne i storstan' ?? *fnissar och hoppas ni förstår min ironi*.

Bland fisförnäma damer och wannabe-bratz gled vi omkring som värsta bonnfölket. Faschinerades över alla konstiga (?) människor. Mest över alla smalisar tror jag. Såg inte skymten av en endaste tjockis, och JA jag letade verkligen. Är NK bara för spinkisar ?? Inga tjockisavdelningar här inte !!!

Tittade på dyyyyra kläder som jag aldrig i min vildaste fantasti skulle köpa, även om jag hade size zero och var gjord av pengar. En i mina ögon väldigt vanlig jacka för 9500 kr...eller ett vitt linne som man kan få för typ 79 spänn på H&M för 799 kr. Asså HELT SINNESSJUKT vilka dyra kläder. Tittade på en asful väst som gick lös på 2500 kr. VEM köper nå dyligt ??

Själv tokshoppade jag ju massa tjockiskläder på GeKås i Ullared förra veckan. Bättre än NK ;-)


Tjusigt värre men var är fyndhörnan och fettoavdelningen ??


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Haha.. du är bara för mysig...

2009-08-14 @ 16:59:48
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2009-08-14 @ 17:14:12
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

e du singel? Kolla in ett tips i min blogg till alla singlar =) http://martina86.blogg.se

2009-08-14 @ 17:23:16
URL: http://martina86.blogg.se/
Postat av: tarja

Gekås är the shit! Fasen vad jag åker skyttetrafik dit när jag inte har något att göra!

2009-08-17 @ 09:04:16
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh gud vad man skrattar åt din blogg?

Ja är man inte stenrik ellr kändis så kan man nästan lika bra vända i dörren på NK.

Är nästan som Hansakompaniet här nere i Malmö/Skåne.



Ullared är som Ikea. Vi golvetpersonal har råd att handla här. Och kronan på verket är det faktiskt kul i dessa två affärer.



2009-08-18 @ 21:11:25

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0