Ett Foto I Timmen (090828)


8.00 - Redo för en jobbardag. Visst har jag världen läckraste eyeliner ???
*tycker jag*



9.00 - Öppnar butiken å passar på att käka lite frukost medans det är lugnt. Loka, fusk-Smoothie, kaffe, 2 wasa-sandwish och 1 Ipren stod på menyn denna morgon =)



10.00 - kikar genom dagens nyheter...mord, svininfluensa å andra trökigheter. Läser hellre skvaller i klick-bilagan.



11.00 - Packar upp det sista av dagens varuleverans...



12.00 - Hungrig. Lunchdax... väljer Ricottafylld tortellini...
faktiskt riktigt smarrig =)



13.00 - Hinner med å checka av fejsan lite granna...



14.00 - Mitt nya, fina tobaksskåp. Fyller på med all äckeltobak :)



15.00 - Gääääsp (var är läppstiftet ??) börjar bli trött !!



16.00 - Äntligen hemma. Detta möts man av när man kliver ur bilen. Mysiga (?) getter som vill gosas :)



17.00 - Fem hungriga barn mättas enkelt med hambubbare =)



18.00 - går ut för å hämta en sak i bilen å vad hittar jag väl där ??? Någon har glömt å stänga bildörren å då har Molly hittat in.



19.00 - Kollar klart på "Män som hatar kvinnor"... Helt okej film :)
ÄÄÄÄÄLSKAR Mikael Nyqvist.

...20.00... satte mig här vid datorn och glömde ta sista kortet...

Nu ska jag duscha *ooo vad intressant* å sen sätta på nån lättsam film som man kan somna till =)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Malin

Mega läcker eyeliner, kul å se hur din dag sett ut.

SKOJ SKOJ

2009-08-28 @ 21:29:41
Postat av: Johanna

SKitsnygg eyeliner :-) Den gillade jag!!!



Kram kram

2009-08-28 @ 22:12:13
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: wow

Snygg eyeliner!! Vart har du köpt den? Märke?

2009-08-29 @ 07:47:58
Postat av: Tarja

Vad roligt att du har tagit bilder på hela dagen!

2009-08-30 @ 12:06:19
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0