Glömde nästan bort...

...att det är helg :) För er som undrar (ser på statistiken att jag fått lite nya läsare) så bloggar jag bara fre-sön... fast ibland lite mer...mitt i veckan å så (Maria FUSKAR ibland !!). Detta för att jag förut hade en blogg som jag ägnade alltför många timmar åt per dag så familj och annat blev lidande. Nu låter jag inte bloggen ta över mitt liv utan håller mig till lite uppdateringar på helgerna.

Igår var jag med Tindra på sjukhuset för kontroll. Dom kolla EKG å alltdär till, blodprover och UL av hela lillhjärtat. Allt såg oförändrat ut vilket är bra, så nu blir'e ny tid om 6 månader. Efter sjukhusbesöket for vi en snabbis till Birsta. Hann in på Cervera å hejja på Malin och köpte även en sketasnygg ljusbricka och en mycket praktisk avokadoskärare :) Sen vart det go'lunch. Jag åt en sallad med soltorkade tomater och keso (hurra vad jag är nyttig) och lillgumman valde pannkisar med grädde och sylt. Sen shoppa vi lite. Nya höstjackor till småtjejerna, stretchbrallor till mina fettoben, 3 toppar att dölja fetkroppen i, å så ögonbrynsfärgning, en ögonskugga, ett par örhängen å lite annat tjafs. Mysigt att bara vara jag å Tindra.

Åååå...nu vart det ett sånt där trökigt inlägg som bara handla om vad man gjort. Jag som har så mö tankar å funderingar... jaja det får bli senare ikväll. Ska slänga gullungarna i säng nu nämligen. Tills vi hörs - håll tillgodo med lite pics =)


Kolla in värsta läckra ljusfatet !!


Hittade denna coola tröja på Cubus. Tyckte det var ashäftigt med dragkedjan... la upp tröjan på strykbrädan så ni skulle få se halsringningen...för annars var'e bara en vanlig svart top typ...


KappAhl vart jag en dryga tusing fattigare men fick bla med mig dessa toppar hem :)


Asdålig bild... hur som helst så var denna cremögonskugga skitsnygg på !!!! Asså på ögena ;-) Från Max Factor. 110 riksdaler på Kicks. Som hittat.


Nu ska brynen fixas å öronen glänsa :-)


Just det...mina nya promenixskor. Skulle ju gå VARJE dag men jag har ändrat mig till varannan. Sååååå typiskt mig. Men bättre än inget !


Å så avslutningsvis en hemsk bild på mig... putande underläpp (varför lixom ??) rynkad panna å utfällda näsborrar. Kan inte bli möe värre men det bjussar jag på en freda' som denna.


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0