Ingen feber !!

Tjohoo, lyckan är gjord =) Dottern var nog bara "vanligt sjuk" för idag är hon feberfri. Sååå skönt !!!!!

Jobbar igen... vet inte hur jag planerade schemat egentligen...ingen personal på hela helgen, utan bara jag...å så älsklingen som får byta av mig framåt kvällen. om jag har tur *S*. Håller på å planera för sommaren för fullt. Har ju anställt en ny tjej som redan börjat, men hon behöver lite längre inskolning eftersom hon är brasilianska och nyss lärt sig svenska. Men hon är sååå himla duktig. Fattar inte hur man kan lära sig ett nytt språk så snabbt, men vill man ordentligt så kan man tydligen.

Sen blir det en släkting till Jessica (min vän och anställda) som skall ta hennes pass när hon har semester. Känns så himla skönt att man lyckas hitta goa å pålitliga människor. Skulle va grymt skönt å kunna va lite ledig i år. Förra sommaren var vi bara ledig 2 veckor.

Men till sommaren är'e långt. I mörrn är'e sportlov. Barna ska va ledig från fristids, och lillbubben är ju med faster sin i fjällen tills på onsdag, så jag, älskligen å tjejerna får hitta på nått. Har planerat Paradisbadet i Ö-vik en dag, bio i stan, utflykt i skogen med korvgrillning å förhoppningsvis lite annat.

.......

Igår kollade jag lite på "Andra chansen"...jag säger bara tillåt mig spyyyyyyyyyyyy !!! Pernilla Wahlgren har gjort sitt för länge sen. Asså hon var grym med Picadilly Cirkus för typ 100 år sen, men nu...daaaaaah...orka lyssna på hennes pipiga röst. NOOOOT !!!! Å låten hon sjöng måste va det sämsta som någonsin gjorts. Lät ungefär lika bra som plumset av en äcklig bajskorv... Nä vänta... Pernillas låt var värre :)

Men tydligen så tyckte mupp-svenskarna som röstade att hon var såååååå bra. Vem f-n är'e som röstar egentligen ?? Gör NI det ??? NÄÄÄÄÄVER att jag skulle lägga pengar på nått som jag tror nästan är uppgjort från början... är väldigt nyfiken på hur rösterna registreras egentligen. Sen räcker det ju med att halva Pernillas släkt röstar... då vinner hon lätt !!!

Märks det att jag inte gillar Pernilla *haha*. Så jäkla puttenuttig, å så ska hon verka sååååååå vanlig, klämkäck och duktigast i världen på ALLT. Jo tjena. Sen att hon ser ut som 12...men asså har ni sett henne i NÄRBILD utan smink ??? Kolla nedan så förstår ni vad jag menar...

Jag brukar bara rösta i RIKTIGA finalen, och så på det dyrare numret (ja jag är sååå präktig *S*). Kan man skänka en slant till nå behövande barn är ju det jättebra, men å andra sidan så är jag fullt medveten om att typ 99% av pengarna jag ger går till "administrativa avgifter" (läs feta rikknösar som tjänar pengar på andras olycka..och JA, dom måste va feta *S*)

Igår skulle Pauline gått vidare. Så det så !


Närbild på fröken Wahlgren...utan smink =)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Skönt att hon mår bra igen.



Här är det också sportlov till veckan. men vi jobbar hela veckan. Så bus får vackert varar på fritte. Tur han trivs.

2010-03-07 @ 12:53:20
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Milla

Fan vad du dömer ut hon, haha :D Jag tyckte faktiskt den va bra! :D

2010-03-07 @ 13:26:22
Postat av: Emma

Hua hua för Wahlgren, tål henne inte!! Hennes röst får mig att drömma mardrömmar!

2010-03-07 @ 14:35:40
URL: http://www.emmlu.bloggplatsen.se
Postat av: Sara WN

Skönt att det inte blev något mer på Tindra! Förstår att du blir orolig!! Kram!!

2010-03-07 @ 20:39:46
URL: http://sarawn.blogspot.com
Postat av: maltabloggen

Kolla in skorna som jag ska köpa från H&M. Vad tycker du om dem? :)

2010-03-07 @ 21:11:21
URL: http://atmalta.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Har försökt kommentera din blogg i flera dagar men inte lyckats publicera det.... :-(

Jag som hade så roliga kommentarer på gång - haha.



Fåse om jag lyckas få denna att fastna.



Kramar i massor

2010-03-09 @ 14:37:56
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0