ÄNTLIGEN !!!!!

Har äntligen fixat mitt modem till min kära laptop, så nu har jag datorn och internet även hemma. LYCKA !!! Satiken vad handikappad man blir utan. Nu ska're bli ordning på bloggandet oxå. Lovely !! Idag efter att jag lämnat barna på dagis/skola så svängde jag in en snabbis i Birsta för att inhandla lite grejer till butiken. Råkade även få med mig ett gäng med ringar, örhängen och en svart top därifrån *S*. En pinsam sak hände på Lindex. När jag hade betalat och gått ut började larmet pipa. Gaaaah...jag döör...har såklart inte snott nånting !!!

Vände naturligtvis genast tillbaka å sa "men gud...varför går larmet" då hon i kassan utbrister "ja men du har ju en tröja hängandes på armen". Åååååååå...asså helt sjukt. Det första plagget jag tänkte shoppa var en svart top till mig, (som jag naturligtvis hittat på tjockisavdelningen). Hängde den över vänsterarmen medans jag plockade vidare bland barnkläder och lösnaglar. Märkte inte den och glömde bort att jag ens tänkt köpa den, så jag vart asförvånad när kassörskan sa att den hängde över min arm. Snacka om pinsamt.

"Men gud förlåt" sa jag och tog genast fram pengar för att betala. "Hoppas du förstår att det inte var meningen...hade precis glömt bort den" och det VAR VERKLIGEN SANT !!! Inte är jag så idiostiskt korkad att jag skulle försöka sno nått, men ändå kändes det dom hon titta snett på mig och trodde att jag skulle stjäla.

Kärring... *sucka*


...ååååååå det känns verkligen som det är hur längesen som helst jag fick skriva av mig på riktigt. För att inte detta inlägg ska bli hur långt som helst ska jag i punktform skriva ner lite tankar, funderingar å lite smått å gott :)

* Jag tycker att Dating in the dark på 5:an är det roligaste på länge. Tokhångel i mörker för att sen dissa när man fått se hur ens hångelpartner ser ut. Klart utseendet har betydelse. Vem trodde nått annat ? Sen är dom iofs lite vääääl elaka kan jag tycka, men det är ju det som är själva nöjet med sånna program.

* Har blivit alldeles galen i "Halv åtta hos mig". Måste va världens bästa program. Så grymt kul att se vanliga mäniskor laga go'mat (oftast) å se hur dom ha det hemma. Sen är ju Helge Skoog halva nöjet :) Honom ska vi föresten träffa när vi ska på Axfood-mässan i mitten på april. Han ska va konferencier nämligen *tjohoo*

* Löööööööv Maria Montazami, men dom där andra skabbkäringarna (hon finn-kokkon å den andra) är ju asvidriga... *ryser av obehag*

* Det går bra med min bli-smalare-plan. Är fortfarande ett fetto men på väg åt rätt håll i alla fall, med hjälp av nyttig mat, inge götta å snabba prommisar.

* Toklängtar till den 25 april, för då går bussen mot Ullared. Min anställda tjej Jessica fick nämligen en Ullaredsersa i julklapp av mig, så den 25 går bussen och med 2 övernattningar kommer vi hem den 27:e. Åååå vad vi ska tokshoppa !!! En till tjej ska oxå hänga med. Hon vart oxå sugen när hon fick höra om vår resa, och det är ju bara ännu roligare om vi blir fler. Jag kollade på nätet så sent som idag å det finns fortfarande ett fåtal lediga platser kvar så är'e nån mer som vill hänga med oss så säg till :) Ska bli så jädrans götttigt att bara fara iväg nå tjejer. Snacka, umgås, shoppa och dricka vin. Å käka massa gött. Det är våra planer.

Äsch...nu går'e aströgt å skriva här... jädra blogg.se

Vi sitter försten å kolla på hockey. JA, ni läste rätt. JAG glor på hockey. Men det är ju Timrå. Å det visas på kanal 9. Å man vill ju ställa upp på karln sin ;-) Med ett glas rött å en laptop i knät kan vilken hockeymatch som helst bli riktigt spännande. Det tycker vår missemjau Lova också som ni ser *S*...


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Katri

Hej skönta att ha dig tillbaka, riktigt :-)

Visst är hon jobbig tanten i hollywood fruar.. bryter på svenska, finska och amrikanska.. uscha..

tummen upp för viktplanerna!

Jag hejar på dig!

Kram

2010-03-19 @ 10:06:54
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Maja

Maria Montazami är grym:)

2010-03-19 @ 11:34:19
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Milla

HAHAHAHAHA!!! Så jäkla typiskt... det känns också som en grej som dom som vill sno saker kör med "åå de va verkligen inte meningen..jag hade bara glömt bort den"..."okeeej"... hahaha bra jobbat där Maria ;)

2010-03-19 @ 17:01:15
Postat av: Anonym

HA HA HA HA .....ja så där har jag åxå gjort, men jag lämnade butiken (JC) med byxorna på armen, inget larm på dom, å gick ner till Indiska innan jag upptäckte det!!

Självklart så sprang jag upp med brallorna å bad så hemskt mycket om ursäkt :)

Kramelikram

2010-03-19 @ 18:46:49
Postat av: Malin

Ja ha mitt namn kom inte med, men det va jag Malin som skrev ovanför

2010-03-19 @ 18:48:07
Postat av: Kraaam/Åsa

Ja, gissa om jag vill åka till Ullared jag med - jag är så sjukt avundsjuk på er....på ett bra sätt alltså...hahaha. Unnar er resan men jag har aldrig varit där och drömmer om det fortfarande.

:-)

2010-04-06 @ 10:07:48
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Cyrusfan

haha... vad söt!!

2010-05-16 @ 12:05:31
URL: http://www.Cyrusfan.soclog.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0