Yrvaken

2 av barnen väckte mig med sina iskalla händer vid 09.30. Aaaooouuuch..vad INTE skönt det är med små isiga fingrar innaför mitt supervarma täcke. Barnen hade som vanligt klivit upp i gryningen och varit ute hos djuren, plockat ägg, gått med hunden och utfodrat resten. Älskligen for till butiken å öppna så jag skulle få sovmorgon. Ska in och stå dubbelt med honom i eftermiddag/kväll för det är ganska ösigt nu när vi kör 1-årsjubileum.

2 Estrellachips 25:-, eller 1 för 15:-. 3 st 33cl-dricka 15:-, lösviktsgodis 5:-/hg och hyrfilm 19:-/dygn å så gratis kaffe. Ganska bra och det lockar grymt mycket folk :) Precis som det ska va.

Jag har dessutom hittat världens bästa kille som håller på att bygga en riktigt snygg och proffsig hemsida åt mig. Kommer bli såååååå bra och jag längtar tills den är klar.

Hur går'e med allt annars då tror ni ? Ja, planerna för BEACH 2039 alltså. Jodå...med tanke på att jag planerar att komma i en bikini om en sisådär 19 år så är jag ganska optimistisk. Jag har varit duktig och inte käkat nå godis eller onyttigt på hela veckan (förutom igår) men jag har ju inte motionerat överuvudtaget så tyvärr ger det inga resultat *SUCKA SUCKA SUCKA*

Funderar på att köpa en crosstrainer, men det blir la som med allt annat man testat. Man ställer sig en eller ett par ggr sen blir'e bara nått som står å samlar damm *S*

Minns jag köpte en träningscykel en gång. Hahaha tror jag cykla typ 4 ggr. Faaaaan vad aströkigt det var !!!!

Jag måste ut å elda nu. Finns inge varmvatten å jag måste duuuuuuscha !!! BRB

Bjuppar på nå bilder. Barnen snodde min kamera och det är ganska kul att se resultaten. En annan ska ha så jädra perfekta biulde jämt, men barnen dom bryr sig inte utan knäpper bara :) 


Tindra knocka med en kille i skoman å fick blåöga.


Rolig bild på Ida


Kanini




Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Mr Show

hahahahaa

roligt roligt, kolla gärna in min blogg skämtar lite om allt hoppas du inte blir besviken.

http://mrshow.blogg.se

2010-01-23 @ 14:14:49
URL: http://mrshow.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Alltid lika kul när du visar bilder från familjen!

Ser så mysigt ut och så fina härliga djur!

Förstår att du har fullt upp med affären nu, men kul att det går så bra.

Varm kram från Bibbi

2010-01-24 @ 09:37:16

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0