Expertkommentatorn här :)

Eftersom jag hade kollat fel på dan å trodde att älskade Robinson var igår men DET VAR DET INTE (!!!) så låg jag kvar i soffan och orka inte förflytta tungkroppen för att hämta en film utan låg ist å zappade och hamnade bla på Let´s Dance, som jag tycker är ett aströkprogram. Precis som de flesta tävlingar där folket får rösta, så vinner den som har flest fans. Så är det bara. Kom inte å säg nått annat. Nu minns jag inte vilken säsong det var, men minns ni Lasse Branderby ?? Han var ju asdålig på att dans. Iofs underhållande, men vilka tror på allvar att han fick stanna kvar så länge för att han dansa bra ? Så är'e ju alltid. läser på Aftonbladet.se att "Agneta bryter ihop i tårar" och alla är "chockade".

Men hur dum är man då om man känner sig säker ?? Haha skyll dig själv lixom (huuua vad elak jag är...sorry)

Ingen kommer ju nånsin vidare på vad den presenterar dansmässigt, utan vem som har mest fans ut i landet + den som är mest underhållande. Wille är naturligtvis underhållande, och därför stannar han. Inte fan är han kvar pga dansen. Så "stackars" Agneta har inte så många fans helt enkelt, å så är hon trök å titta på. Samma som Peter som jag läste for ut förra veckan. En dryg jävel, som passar bättre utanför tv-rutan.

Så antingen får man acceptera att folkets val är den person man mest gillar att se i rutan, oavsett vad den är duktig på. Annars är'e bara å lägga ner folkröstningen å låta proffsjuryn bestämma.

Som vanligt är JAG asbra på att bestämma *ASG* och som ointresserad av Let's Dance kan jag bara säga att jag tycker så här (av att döma vilka personer som är med). Och jag vågar som vanligt vara ärlig och erkänna att jag skulle rösta på den jag gillar mest :)

* UUUUUUUUUUUUUUUUUT
Med häxan Schyman. Tål inte kärringen och detta har helt med min politiska åsikt att göra.

* Marcus -vem-fan-?-Birro
kan oxå åka ut, för han vet jag knappt vem han är. Nån som försöker va poetisk och konstnärlig har jag fått för mig...

* Rabih ska va kvar för han är asgrym på å sjunga.

* Claudia ska oxå va kvar för hon KAN dansa + att hon är en bra komiker.

* Samma med Stefan Sauk. Han är grym på det mesta !!

Orkar inte kommentera alla. Men nu vet ni mina åsikter. Å jag är ganska säker på att de flesta gör som jag. Alltså inte håller med i mina åsikter, men att man skulle rösta pga hur man egentligen tycker om personerna ifråga. So deee sooooo :)



Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0