Tack snälla ni !

Vill bara skriva och tacka för alla goa kommentarer. Guuuuu' vad ni är snälla å gulliga. Och tack för tipsen ang. gå-ner-i-vikt. Ja, jag skippar nog någon direkt metod. Drar ner ordentligt på kolisar, och framförallt storleken på portionerna, skippar sötsaker + motion på det. Borde väl ge nååå resultat hoppas jag :)

Har alldeles för dålig karaktär för att hålla mig stenhårt till en speciell diet så min egen variant (som iofs hittills aldrig lyckats *hmmm*) får bli min metod.

Idag har jag promenixat 30 min + bärit ved. Känns i kroppen *puuh*... heter det burit föresten ?? Äsch...bärit låter roligare :) Å det är ju så jag pratar *S*

Nu blir'e strax tacorester från igår och jag ska skippa skalen å hålla mig till köttfärs å grönsaker. Pösselipöss kära vänner och tack för att ni finns därute.

Bjuppar på en gammal go'ing dessutom. Såg den på tv häromdan å om någon missa...varså'go. Skön humor !


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Jenny

Låter som en bra plan! Lycka till! Kram Jenny

2010-01-03 @ 22:30:57
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Klockrent! Vi har precis samma humor du och jag...

Skönt att höra att du nu ser mera klart på din vikt och kilon. Du är BÄST oavsett hur du ser ut och vad du väger. Och du är så otroligt söt med ett så vackert leende, så den suraste sura kan inte motstå dig. Och förresten så är du redan på gång mot ett hälsosammare liv, hör jag....Jättebra MARIA ! Vi hörs. KRAMELIKRAM.

2010-01-04 @ 10:00:33
Postat av: Kraaam/Åsa

"Bärit ved"?

Ja, men då pratar du renare än mig.

Jag säger "bäri ve".

Ser inte klokt ut när man skriver det och ingen människa skulle förstå vad jag mena :-)

2010-01-05 @ 10:58:05
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Kraaam/Åsa

Svar: Vet du en sak.

Du är så generös med dina kommentarer så att jag nästan känner att det där med att träffa folk i sitt sliskigaste jag, nog inte var så hemskt ändå :-)

Du är verkligen go du - tack för att bjuder på alla dessa komplimanger. Oavsett vad man känner själv så blir man ändå glad att någon är vänlig nog att säga sådana saker.

Stor kram till dig från mig

2010-01-07 @ 17:05:52
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0