Något som tynger mig....

Jag har några saker inombords som jag bär omkring på men inte vill prata om. Några lite djupare, allvarligare saker, å så en del lite mildare. Tänkt skriva lite om det sistnämnda. Det finns en person i min närhet som jag bara inte klarar av, och dennes närvaro får mig att må pest. Ändå MÅSTE jag vara i dennes närhet, relativt ofta...men ändå inte. Alltså inte i dennes fysiska närvaro...men jag kan ändå inte liksom "bli av med" personen. Äsch...svårt att förklara. Och inte vill jag gå närmare in på det heller...

Jag är förträngarens drottning. Det man inte tänker på det finns inte. Sånt är jag expert på. Så alla trökigheter kan jag gömma djupt, djupt inom mig och bara plocka fram om jag måste. "Prata inte om det", kan jag fräsa. Sen är'e bra. För pratar man inte om det - så finns det inte. Men när det handlar om en människa som man liksom blir påtvingad och inte KAN gö nått åt, då är'e ta me' tusan jäkligt svårt att förtränga. Så detta hänger som ett svart moln över mig. Asjobbigt !!

Äsch, inte ska jag sitta å va djup och allvarlig en fredagskväll. Har ju laddat med massa go'saker å så blir'e Robinsonfinal !! Robinson är så jäkla bra !!!! Å jag tokhejar på Anders & Jimmy :)

Nästa år SKA jag söka te Robinson. För bantningens skull alltså. Som Paolo Roberto sa i gårdagens avsnitt: GI-metoden å alla andra metoder kan slänga sig i väggen. Robinson-dieten slår ALLT *haha* !!

Ner i vikt har jag inte lyckats med som vanligt. Skulle inte förvåna mig om jag ökat ytterligare. SPYYYYYYYR på mig själv. Vågen springer jag förbi för den tänker jag INTE plåga med min tunga fettokropp. GAAAAAHHH *sliter mitt hår*

Nä nu tar jag ett glas rött å dränker mina sorger ;-) Pöss & Kram


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Du är ju jättefin Maria! Väldigt lik från högstadiet, vilket ju inte är så illa...

Men Robinsson-dieten verkar ju onekligen vara effektiv! haha

Kram och Trevlig Helg

/Linda

2010-01-29 @ 18:21:49
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hejar oxå på Anders o Jimme... :-) Där emot skulle jag ALDRIG klara av att vara med i Robinson, hade haft tokhemlängtan och säkert haft supersvårt för de flesta personer som är med HAHA

2010-01-29 @ 20:17:15
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Katri

Tråkigt med tråkigheter!! Hoppas att det ordnar sig

Jag är inte heller så öppen med tråkigheter.. så det blir ofta Martin som får höra allt

Finns här om du vill

Kram

2010-01-30 @ 11:24:42
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0