Jo men tjena

Vem försökte jag lura i mitt förra inlägg. Eget citat: "Ikväll SKA JAG DOCK UT Å GÅ, oavsett temperatur..." . Hahahahaha...tror ni jag fått fetröven ur soffan ??? Nej nej nej. Det är fööööör KAAAALLT å jag är föööööör LAAAAAT !!!! Skyller på att jag jobbat hele dan, å så är det ju faktiskt svinigt kallt fortfarande. Men i morrn, då jäklar !!!! Hugger hövve av mig själv om jag inte pallrar mig ut !!

Har tänt massa ljus och ska bara mysa med älsklingen ikväll. Har en kyckling i ugnen som vi ska smarra på när den är klar. Nyttigare än chips, och godare oxå tror jag :) Det vart kinamat till lunch (=inte bra!!) men jag har hållit mig ifrån alla onyttigheter i form av kakor, godis, flöt m.m. Kommer gå lååååångsamt å trögt denna viktminskning, men men, huvudsaken det går åt rätt håll.

*sucka sucka sucka*

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Anonym

JO MEN TJENA SJÄLV...ha..ha du är bara för rolig!

Man gör så gott man kan och ibland lite mindre (fniss) talar av egen erfarenhet! Du är på god väg i alla fall. Du har rätta "tänket"....

Kom ihåg..DU ÄR BÄST ! Kram..kram...kram

2010-01-09 @ 09:58:34
Postat av: Milla

Bara man kommer igång gumman. När man sedan ska "unna" sig de söta så känner man att magen sväller direkt och att man egentligen klarar sig bäst utan. Plus att om man äter de söta så ger ju träningarna ingenting. Så det går hand i hand. Kämpa på, du är duktig!! :)

2010-01-09 @ 21:50:40

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0