7 intressanta (???) fakta

Visst blev hemsidan supersnygg ? Jag är toknöjd, och jag ska definitivt inte ta åt mig äran för det är inte jag som gjort den, utan en kille som har ett företag som heter Starcrow Web Solutions, och jag rekommenderar honom VARMT till alla er som funderar på hemsidor. Hur duktig och proffsig som helst, och till ett superbra pris !

Då har en sak blivit avprickad på att-göra-2010-listan :)

På tal om listor så fick jag en utmaning av Emma

Så här går det till:
A: Har du fått en award, kopiera awarden till din blogg och länka till personen som du fått awarden av.
B: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
C: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till och länka till deras bloggar,
D: Lägg en kommentar i deras blogg och berätta att du gett dom denna award!

Jag har ju varit med på denna utmaning förut, så jag väljer att inte välja 7 bloggar utan dom som vill kan känna sig utmanade.

Sju intressanta (?) fakta om mig (ska dessutom se om jag kan komma på något jag INTE tidiagre avslöjat...hmmmm...blir svårt med tanke på hur öppen jag är)

1. Varje dag är jag orolig för att jag ska dö. Har nog inte gått ett endaste dygn utan att jag föreställt mig dom värsta skräckscenariorna. Asjobbigt att gå med ständig dödsångest men jag är bra på att förtränga och dölja.

2. Något bland det godaste jag vet är spenat.

3. Jag dömer folk efter deras utséenden. Jag står för att jag tycker att det yttre speglar det inre. Oftast. Inget med tjocklek lr kroppsstorlek nu alltså, utan hur man sköter sin hygien, gör det bästa för att se så bra ut som möjligt, klädsel, hålla sig fräsch etc.

4. Jag är ett extremt kontrollfreak. Kan få riktiga panikattacker om något skett utom min kontroll. Har dock blivit liiite bättre att "släppa taget" när det handlar om människor jag litar på. Då kan jag överlåta ansvar utan att känna att jag måste kontrollera allt.

5. Jag vill ha MÅNGA fler barn. Helst 4-5 till. Men jag vågar nog inte... med tanke på DVT'n sist å alla komplikationer :(

6. Jag skulle kunna leva på Dubbelnougat (och spenat *haha*). Men nu är'e sötstopp !!!

7. Sitter varje dag och googlar på "Gastric Bypass-operationer" men skulle aldrig våga ta risken att op'a mig. Men drömma går ju.

Ja det var ju inte så mycke' nyheter, men det finns liksom inte så mö att avslöja :) Jag är som en öppen bok...typ :)

Mer bloggeliblogg under dan *PÖSS*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

Hihi alltid kul med onödigt vetande om folk :-)



Jag tror absolut att du kan skaffa barn igen. Jag själv har ju haft blodproppar, vilket nu under graviditeter har medicinerats med sprutor, Fragmin + Trombyl. Sen går jag på tätare kontroller och många UL!!! Så ge inte upp Maria, det funkar utan att du ska vara rädd.



Ha en mysig helg med familjen



STOR KRAM

2010-02-05 @ 18:25:38
URL: http://grynisen.bloggsida.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0