Men blir man nå less

Nu har mitt modem eller vad f-n heter det ?? Den där grejen man sätter in i datorn...mobilt bredband ??? Jaja skit i samma, ni fattar vad jag menar. PAJ igen !!! Mitt första pajade efter nå månader. På Elgiganten där jag köpte det sa dom att det var skitovanligt. Dom hade aldrig varit med om att det hänt. När modemet (???) skickades iväg för reparation fick jag till svar att det var sönder pga "yttre påverkan", varpå jag INTE fick nån ersättning. Nähäpp, trots att jag VEEEET att jag fasen inte gjort nått med modemet så var'e bara å slänga ut ytterligare 1200 spänn lr vad det nu kosta, å köpa ett nytt. Vad tror ni händer i morse då ????? Ska sätta på datorn och ÄN EN GÅNG är modemet (???) stendött. Exakt samma som förra gången. Hur stor är sannolikheten lixom ????

Det MÅSTE va ett skitmodem, trots att grabbsen på Elgiganten sa att det var det bästa (?), eller så är'e ta'me'fan fel på datorn !!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ *sucka sucka toksucka*.

Å vår stationära skitdator hemma är oxå paj. MEN VA ÄR'E FÖR SKIT !!!!!

Så nu har jag bara dator här i butiken. Jävla apa !!! I morgon ska jag in på Elgiganten och KRÄVA ett nytt. Och en NY variant. Inte den där jädra skiten jag köpt de senaste gångerna, som SKAAA va SÅÅÅÅÅÅ bra. Jo men tjena !!!

Igår jobbelijobbade jag till 22. Var hemma 23... Har varit duktig med maten 2 ½ hela dagar nu. Mycket morotsknaprande på kvällarna blir det :) Men ikväll blir'e tacos. Mmmmmmmm !!!!!! Men ingen efterrätt eller nå göttis. BARA mat. Och BRA mat. Tänkte skippa skalena och bara äta köttfärs (älg såklart) och grönsaker.

Och ni som undrar, NEJ jag kör ingen svältkur eller nån fjantig snabbdiet. Jag äter 3 mål mat om dagen + mellisar, men jag äter NYTTIGT och INGA sötsaker och så¨lite kolisar som möjligt. Igår tex åt jag:

Frukost: Fil, osötad müsli, 1 banan, 1 macka (Frisk & Fröig). 2 tomater
Lunch: Tonfisksallad, 1 avokado m keso. 1 liten pannkaka.
Mellis: 2 äpplen
Middag/Kväll: Varmrökt lax + 1 burk keso. Morötter.

Så, där ser ni !!!! Duktigt va ?????

Och idag har maten hittills bestått av:

Frukost: 2 stekta ägg, 2 tomater, ½ avokado, ½ burk keso.
Lunch: 2 burkar makrill i tomatsås, ½ burk keso, ½ avokado

...sen är planerna: äpplen till mellis, och tacos till middag.

Tjoohoooo !!!! 3:e dagen på gång =)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Veronica

Hej påre tjejjen!

Du... har du tid nånting så kanske vi kan ses å fika..vore superskoj, så får du snusa på bumma oxå =)

2010-02-20 @ 12:20:02
URL: http://vironica.blogg.se/
Postat av: Linda

Duktig du är.. fortsätt så.

2010-02-20 @ 17:33:08
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Stina

Skitbra mat!

Bra jobbat!



Kram.

2010-02-21 @ 08:11:57
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0