Lite underliga (?) funderingar...

Fick nyss frågan hur många besökare jag har till min blogg. Ja, svaret är: inte så många. Runt 100-150 om det är en bra dag. Någon gång runt 200. Om jag skrivit typ KUK eller KNULLA (hahaha, det verkar va många som söker på just dom orden å då ploppar ju min blogg oxå upp bland träffarna) Skillnad mot min gamla blogg "I Marias huvud". Där hade jag upp till 350 på slutet. Så de flesta valde att inte fortsätta följa mig. Tror jag blitt trökigare. Å så bloggar jag ju bara på helgerna (å lite ibland annars oxå).

Idag jobbar jag lååååååångpass. Kom hit vid 09.00 och är folrtfarande kvar. Klockan är nu 19 ungefär. Lika bra å stanna tills stängning.

Satt å bläddra i VeckoRevyn för en stund sen när jag hade lite lugnt... känns lite FJORTIS att läsa VR, men den är liiite mognare än jag minns den, men visst märker man att den riktar sig till bruttor några år yngre än mig. En artikel handlade om tuttar. Sånt tycker jag är skitkul att kolla på. Så fort det är nån tutt- eller varför inte puppspecial i nån tjejtidning så kastar jag mig över den och kollar in hur andra ser ut. Självförtroendet får sig oftast en liten boost, eftersom man (läs jag) oftast faschineras över dom som har större eller hängigare lökar än jag själv. Sen kan jag må lite gött om nån har brön som liknar ko-trynen exempelvis, och tänka "mina kanske inte är så dumma trots allt". Amelia brukar ju ha ett helt uppslag med nakna puppor. DET är roligt, för liksom hur ofta spanar min in nån sån *HAHAHA*. "...Jaha..hmmmm....så där kan man visst se ut...hmmm...spännande...undra vad hennes kille/tjej tycker om det"

Kom inte å säg att jag är sjuk i hjärnan, för det vet jag redan att jag kan vara. Men visst håller ni med mig. Lite iaf. Att det är kul att kolla in andra och jämföra med sig själv ? Inte för å va elka eller nått, för 9 ggr av 10 tycker jag att alla andra ser mö bättre ut, men jag vågar nog erkänna att jag blir lite småglad när jag ser nån som ser ful ut (i mina ögon)

Nä, ska sluta med mina sjuka funderingar för en stund å gö lite nytta... Ta hand om butiken tex =) Pöss Pöss


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Kraaam/Åsa

Japp - jag bläddrar flitigt i de tidningarna också :-)

2010-02-11 @ 08:37:13
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0