Hahaha...

Tack "Magnus" för tipset. Alltid skönt att få sina "fördomar" bekräftade :)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Slödder!!!

2010-02-20 @ 17:36:59
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Emy

HATAR ZIGENARE!:@

2010-02-21 @ 13:24:26
Postat av: http://semlabakelse.wordpress.com/

Fördommar ja det har jag också mot zigienare...Jag tycker att många stjäl men ej alla....Men man måste förstå att zigienare är idag och genom historien ett folk som behandlas sämmst i hela världen! De har varit diskriminerade så länge de finns! I Italien drunknade 2 zigienska tjejer medan de låg på stranden döda sket alla i detta de fortsatte bada och smörja in sig med solcreme....Dessa människor behandlas som hundar,värre än svarta,indianer eller andra...Och om de diskriminerad så hårt så länge de existerat hur tror du att de hade överlevt om de ej stulit från andra människor? Nej! exakt de hade ej överlevt alls...Detta är deras leverbröd...om du ej tror mig åk till östeuropa och titta på deras misär...ja vissa fortsätter att själa även i Sverige...och det är deras ansvar att bryta detta...och vårat ansvar är att bryta våra fördommar och diskriminering mot dessa människor...

2010-03-18 @ 09:32:50
URL: http://....
Postat av: nathalie

en sak ska du ha klart för dig människa.. att du kan sitta och hänga ut zigenare verkar vara en helt vanlig sak för dig tydligen.. men då kan du börja lägga upp videosar på svenskar, blattar, svarta och alla olika människor när dom sno.. vad är ditt problem? det finns tusentals folk som snor men eftersom zigenare har sin klädsel så lägger man märke till dom... jag själv är halv svensk och zigenare och min man är finsk zigenare.. jag blir less på folk som dig som sitter och komenterar så här och äcklar dig som du gör... JAG KAN SÄTTA ALLT PÅ ATT DU INTE HAR NÅGON KUNSKAP OM DETTA FOLK, eller känner några. för du är feg, du har en uppfattning och vill inte veta något nytt om dessa folk... sluta vad är ditt problem!!!!! och har du något du vill komma med så är min mejl adress skriven...!

du kränker ner människor, mård du bra av de?

2011-07-21 @ 19:01:19

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0