Lite bilder

Jag börjar med att bjussa på ett kort på gammkäringa och hennes syster. Dvs. JAG och min 3 år äldre syster (neeej, jag är inte hennes morsa !!!).


Här ser ni gammnuckan. Ser jag verkligen ut å va 50-60 år ?????????
(d e jag te vänster)

Om ni tycker att jag hakat upp mig så stämmer det =) Kan verkligen inte släppa att någon tycker jag ser ut som värsta tanten. Gammtant är ju min värsta mardröm. Kommer ALLTID se ung och fräsch ut. Trodde jag ja ;-)

Igår jobbade vi hela kvällen, kom hem strax efter 22.30. Hällde upp varsitt glas rött, la oss i soffan, öppnade en lyxig chokladask vi fått från USA som syrran hade med sig och låg och titta på "The Reader". Det var choklad från himlen kan jag lova. Både jag och älsklingen njöt av varenda tugga. Har aldrig smakat godare choklad i hela mitt liv. Vet vad jag kommer beställa från sis hädanefter :) Åååå vill ha mer !!!!



Vi såg bara 45 minuter av filmen (som verka ganska seg). Sen var det läggdax. Trött som vanligt somnade jag som en stck, och tyckte nästan det var ett under att jag lyckades hålla mig vaken nå timme efter jag kommit hem från butiken. Idag är tjejerna mina bjudna på varsitt kalas. Sonen är hos sin faster men i eftermiddag ska jag samla ihop min kära barnaskara. Älsklingen får va hemma med dom ikväll medans jag jobbar. Vi jobbar HELA helgen nu eftersom vi ska iväg på galej mån-ons :)

Nu ska jag tröcka i mig nån frukost. Kokar ägg och har gjort en avokadomacka. Sjuuukt göttigt. Hörs senare under dan. Pusselipuss !


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: trollmor

Du ser inte alls gammal ut !! Sluta tro något annat.

Ser tydligt att du är yngre än din syster.

Du är så fin som du är.

Själv tyckte tolken på vår resa att jag var minst fem år yngre än vad jag är. Det lever jag länge på.

ha ha...Jag är ju en riktig kärring för nästa år fyller jag femtio. Inte känner jag mig sååå gammal, högst trettio.

Tycker faktiskt att det är vidrigt att bli så gammal.Men tyvärr är livet så grymt !

ha en fin dag

ewa

2009-09-19 @ 11:06:40
URL: http://trollmor.webblogg.se/
Postat av: Chokladbloggen

Ååååh :) Det ser riktigt najs ut! Choklad, vin och film liksom, kan det bli fel?

Vad var det för choklad?

2009-09-19 @ 11:25:25
URL: http://chokladbloggen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0