Hellooo fölket !

Har kvar bilderna på datorn i butiken och idag ska jag inte in nånting så det får bli uppdatering med bilder från resan i morgon istället.  Har just satt mig och tagit en liten paus eftersom jag börjat morgonen med städning. Såg ut ungefär som nån slängt en handgranat här inne.... men nu är köket i alla fall fint och rent och jag sitter här nu ganska svettig efter att ha skurat golven.

Är barnvakt åt Malins småtroll medans hon jobbar. Det var ju hon som passade mina troll när jag och älsklingen var på resan. Det är så fantastiskt skönt att ha någon man litar på, som barnen trivs hos och som man kan hjälpa tillbaka. Malins karl jobbar i Norge och vi har det som vi har det med våra jobbartider så det är helt perfekt att ställa upp för varandra. Dessutom är våra barn bästisar så bättre kan det knappast bli :)

Kom å tänka på ryska horor helt plötsligt *ASG*. Bara sådär asså :) Nejdå, men det är så här att jag kanske har mina fördomar, men dom bli' ta me' fasen bekräftade gång på gång. Man ser direkt på en käring om hon är ryss. Jag tar fasen aldrig fel. Det syns i ansiktet, i hyn och definitivt på kläderna !!!! På finlandsåten var'e fullt av ryska luder...eller okej...dom kanske bara är helt vanliga tjejer, men hur som helst så ser dom ut som luder. Och vi gjorde det nästan till en tävling jag och älsklingen. Satt å spana på folk och sen skulle vi gissa om dom var ryssar eller inte. Gick fram lite närmare för att höra deras språk och vips fick vi alla rätt då dom börja pladdra på ryska.

Gräslig klädstil, fulspacklade och billiga. That´s it !!! Tur man är så in i satan snygg och moderiktig själv *NOT*

Nu ska jag kika på Facebook en sväng...och inte va lika osmart som bruttan nedan ;-)






Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0