Bra filmer !!

Nu har jag sett bägge Johan Falk-filmerna. Måste erkänna att dom var riktigt bra. Älsklingen tjatade så att vi skulle se dom, och jag med mitt vanliga "men jag hatar actionfilmer" nästintill totalvägrade men sen sa jag "slå på skiten då" å så satt jag i soffan med armarna i kors och surade. Sen gick det dock bara nån minut och jag insåg att filmen/filmerna var SKITBRA !! Men i sånna lägen är'e inge kul å erkänna det.

-"Visst är dom spännade ?" fråga älskligen, varpå jag svarar -"nja...sådär" fast jag egentligen tycker det är ASBRA och knappt kan sitta still i soffan. -"Vill du att vi byter film?" frågar han, och jag vill ju inte riktigt erkänna att jag hade fel, så jag svarar -"nä men nu har vi ju börjat se, då kan vi ju inte bara sluta".

När filmerna är slut frågar älskligen vad jag tyckte. Det sanna svaret är SKITBRA, GUD JAG LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA KOMMER, men istället svarar jag: "Helt okej, gick å se på i allafall"... Daaaahhhh, varför inte bara erkänna...nej då...inte jag :)

Nu över till en annan sak...jag har sagt det förr, men säger det igen !! Fyy faaan vad jag HATAR BRUDAR SOM RÖKER NÄR DOM ÄR GRAVIDA !!!!!! Det ser så jävla vidrigt och äckligt ut, så jag vill bara gå fram å spy på dom. Att röka är ett val man gör, och det är upp till var och en. Jag har själv rökt i många år. Från tidiga tonår tills jag fyllde 24. Men när man blir gravid då finns det inget val längre. Hur kan man chansa på att allt ska gå bra, när man vet alla risker med rökning och graviditet ??

Varför jag kom på detta nu var därför att när vi satt på bussen ner till Sthlm, så satt det 2 tjejer på sätet bakom mig och hade vilda diskusioner om hur korkade och idiotiska människor var som GNÄLLER PÅ GRAVIDA SOM RÖKER. Jag drog örena åt mig såklart och tänkte att vad är det för dumma jävla idiotkäringar som sitter där egentligen. När vi kliver ur bussen för en paus ser jag att den yngsta av dom är gravid. Hon hinner knappt kliva av sista steget på bussen innan hon tänder en cigg och suger i sig av gifterna som snabbt förs över till den oskyldiga stackars bebisen i magen. Den andra skabbkäringen röker oxå som fasen, och hon berättar för den yngre att det minsann inte är nå farligt å röka när man är gravid, för det har hon gjort med alla sina 5 (!!!) ungar och ingen av dom har dött (??!!!). Jag glor på dom och visar förakt i min blick. Vilka äckliga jävla satkäringar tänker jag.

Gravida som röker borde straffas !!!!

Nu ska jag gö lite nytta...pusselipuss så länge. Ååå vad det är skönt å avreagera sig här på bloggen =)

Britney, Britney...man är inte förvånad... *BLÄÄÄÄK*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Nä fyyyy.... jag har aldrig rökt och tänker heller aldrig börja.



Undra om dom drack under graviditeterna också, dom där tjejerna?

2009-09-27 @ 10:48:33
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Milla

Håller helt med! Så jävla dåligt att röka när man är gravid :(

2009-09-27 @ 11:28:02
Postat av: Therese

Johan Falk filmerna är hur bra som helst :P

Trodde inte heller att dom skulle vara så bra, men tji fick jag ;)



Hoppas att allt är bra.

Kram!

2009-09-27 @ 21:00:57
URL: http://tessesessan.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Tycker som du fast du säger det med mer kraft.

(spy på dom??? - hahahahahaha)



Du är härlig du, Maria. Tycker det är riktigt illa att det fortfarande finns kvinnor som försvarar sitt rökande under graviditeten istället för att säga att de behöver hjälp för att de inte klarar av det...det hade jag respekterat mer.



Du - är du ledig nu på Fredag? Malin är det och jag tänkte bjuda hem Er på lunch!!!!



Kram

2009-09-29 @ 14:03:01
URL: http://kraaam.bloggspace.se
Postat av: Therese

Taack :) Kände för lite tjejig blogg igen.

Rosa tokig som jag är ;)



Fy vilket bra avsnitt det var av GA idag.. hugaligen, längtar efter nästa redan.



Ha de så bra :)

Kram från mig

2009-09-30 @ 22:39:03
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0