Tjockisbyxor *snyft*

Ja idag gjorde jag något som verkligen tog emot. Jag köpte tjockisbyxor på tjockisavdelningen... En storlek större än vad jag "normalt" har (vilket egentligen inte är normalt utan oxå tjockt). Vad fasen jag kan ju inte bara blunda å tro att jag inte gått upp... hade bara 2 par brallor som passar... funkar inge vidare, så idag fick jag bita i det jävligt sura äpplet å spinga in (läs rulla in) på KappAhl å inhandla ett par byxor i storlek XXXXXXXXXXXXXXXXL... eller nått i den stilen ;-) *sucka sucka sucka*...

Före miljonte gången säger jag "nu jävlar får det vara nog" och börjar dagen med morgonprommenix och nyttig mat.Vore roligt om man kunde hålla sig längre än till helgen, för det är alltid då det spårar ur... helgen för mig innebär gärna god mat i stora mängder. Gärna efterrätt och godis- och chipsmys framför tv:n på kvällen.

Visst, dippa grönsaksstavar är oxå gött, men inte f-n går'e upp mot flötiga chips !! Men nu får'e va slut på sånna dumheter ett bra tag. I alla fall tills jag kommer i mina jeans och kan knäppa mina vinterjacka *sucka, sucka ännu mer*.

Fortfarande så är'e struligt på butiken. Nydatorn och det nya kassasystemet kommer inte förrän tidigast onsdag. Allt tar dubbelt så lång tid och är dubbelt så besvärligt. Bläääääääääääk !!

Sen tokgruvar jag mig inför nästa vecka...PRAKTIKEN hägrar... åååå jag har ju inte tid med sånt nu egentglien, men å andra sidan är'e för sent å backa ur och jag orkar inte ha detta hängandes över mig nå längre så det ä' bar' å bit' ihop. Ska ringa min handledare nu så jag kan få nå schema och pussla ihopmed allt annat i mitt liv just nu. Dvs jobb, familj, aktiviteter å annat.

Lovar att inte gnälla den dagen då jag drabbats av blödande magsår... har bara mig själv att skylla !!


Ungefär så här ser jag ut nu:)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Bibbi

Tycker du är GULLIG och du skriver så man får sig ett härligt fredagsgarv! Ha..ha..ha.

Kram från en som gillar din blogg.

2009-10-23 @ 09:42:52
Postat av: Malin

Jamen då är vi ju 2 då som du vet!!

2009-10-23 @ 15:11:10
Postat av: Milla

Du är så sjukt duktig som orkar med allt.. VEM ställer sig och jobbar 10-22? Och inte bara en dag har du gjort de :O Hua du måste ju vara hur trött som helst :P



Saknar dig grymt! Kanske syns till veckan då :) Puss&kram!

2009-10-23 @ 23:18:13

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0