Missade tidsomställningen

Inte för att det spelade nån roll men jag missade helt att klockan skulle vridas tillbaka inatt. Som värsta tonåringen så sov jag till 10 och fick mitt samvete lättat då jag kunde dra tillbaka klockan en timme och den "bara var 9". Har ju planerad städ- och tvättdag här hemma idag :)

Vi passar Malins gullungar Wilma och Nellie idag. Kanon att barnen har kompisar när det ska röjas här hemma. Synd bara att vädret är skit...dom får va inne, men strunt samma. Det kommer strax ytterligare ett barn hit, så snart är det ett gäng på 6. Leon ska oxå få hit en kompis, så då blir'e än en gång fullt hus, men det älskar jag !

Parallelt med städning håller jag på att laga ugnspannkaka (ska göra 4 långpannor) som jag ska frysa in i portionsbitar. Sen ska jag göra storsats med köttfärssås oxå. Lika bra att vara rejält huslig när man för en gång skull håller på :)

MÅste skriva nå rader om mediahoran Katrin Schulman. Att hon är gravid lär la ingen ha missat, och just nu kan man läsa att cp-Katrin säger "jag vill inte han barn" bla bla bla. Jag HATAR hennes uttalanden och tycker att hon är en vidrig människa, men samtidigt kan jag inte låta bli att tro att hon säger det mesta för att få uppmärksamhet. Har svårt att tro att en människa verkligen avskyr barn såsom hon påstår att hon gör. Och skulle det nu vara så att det ÄR sant som hon säger, så önskar jag att hon skulle gjort abort, för det är hemskt hur en människa kan föda ett oönskat barn.

Men jag är ändå ganska säker på att det är PR-trick för hela slanten. Katrin är ju känd som Fröken Bitch, en mediakåt elak häxa och kanske är hon rädd att en graviditet och kommande bebis skall förstöra hennes image som bitchig satkäring.

Hur som helst, hoppas Bingo blir en bra pappa, för hur Katrin än gör så kommer hon förmodligen vara den vidrigaste morsan i världshistorien...

Nu måste jag städa lite =)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Milla

Håller helt med dig Maria!! Kollade på eftersnacket på idol i fredags.. jag tål inte människan. Vilka jävla onödiga kommentarer hon säger. Som när hon skulle intervjua Eddie och sa hela tiden att han hade en tomatbit mellan tänderna och att hon inte kunde koncentrera sig, bla bla.. USCH!! Att hon dessutom är gravid.. jag höll på smälla av. Fyfan.. jag hoppas hon inte hatar barn lika mycket som hon uttalar sig :(

2009-10-25 @ 17:52:36

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0