Liten lista

Troligen mega-superintressant för de flesta *NOT*

* Igår sprang det 5 älgar här utanför, och som värsta "Mitt i naturen"-filmaren så sprang jag in efter videokameran och dokumenterade detta till älsklingens stora förtjusning :)

* Idag har jag ätit ungefär 4 ggr så mycket än vad som är normalt (kan vara mer oxå för den delen)

* Igår kväll var jag jordens trökigaste flickvän, som aptrött somnade mitt under Idol och istället för hångel stupade i säng.

* Idag pussades jag med en höna. Var såå nära å få ett bett i läppen men jag klara mig :)

* I mörrn ska jag klippa tovor från kaninerna. Nackdelen med att ha långhårig ullbollar är just att pälsen tovar sig. Får se te att det inte blir för mö klippt bara nu eftersom det börjar bli kallt ute och dom behöver sin varma päls inför vintern.

* Om en stund ska jag återigen inta soffläge och lägga mig i nån sexig pose i väntan på att älsklingen ska komma hem...

...SKOJA BARA (HAHA Jag är såååååå rolig !!!! eller inte)

* å slutligen.... om ett år ska jag va smal å snygg !!

Här kommer en av mina favvolåtar (dessutom ringsingnel på min mobil). Å vore det inte för att jag är döökär i min älskling och överhuvudtaget inte alls tänder på brudar så hade jag nog blivit lebb. Hur sexiga är inte domma tjejer på en skala egentligen ?? Älskar denna video, som min älskling abslout INTE får kolla på !!!  ;-) Tänk om man såg ut som hon i svart ????


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Pussat en höna??? haha... Ja vissa roar sig med annat än andra

2009-10-11 @ 10:32:00
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Kraaam/Åsa

Den där videon är så vulgär att man glömmer lyssna på låten ;-)

2009-10-17 @ 17:15:27
URL: http://kraaam.bloggspace.se

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0