Jädra tattare !!!

Nu är jag riktigt förbannad. Jag har haft mina fördomar, men ändå försökt att vara öppen för att bli motbevisad, men nu fick jag än en gång vatten på min kvarn och bekräftat att "fördomarna" mot zigenare är sanna. I tidningar som Amelia bla har man läst snyfthistorier om dessa "stackars romer" som inte blir accepterade i Sverige... Nä men oj vad konstigt då !!!! Ett sant jävla pack är vad det är. Högljudda, skitna, oartiga, stökiga, stinkande och värst av allt: DOM STJÄL !!!!

Ingen idé att kalla mig rasist för det handlar inte om det.
Jag har alltid tyckt att alla människor är lika värda, sen om du är vit, svart, gul eller vad fasen det nu kan vara - så skit samma. Så länge du beter dig som man ska så är själv färgen och ursprunget inget problem. Men i detta fall så är'e ta mig fan hundrade gången jag får bevisat att zigenarjävlarna är ett pack som borde utrotas !

Någon som INTE håller med ? Någon som bara har positiva erfarenheter av detta folk ? Nä jag skulle inte tro det, men det ska bli spännande å se om jag får nån kommentar om motsatsen.

Ååååå !!! Om det inte vore för att det var olagligt (även om jag vet att polisen tex har samma åsikter som jag) skulle jag sätta upp en stor jävla skylt utanför butiken:


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

hahah... du skräder då inte på orden... men jag håller med dig.

2009-11-22 @ 15:47:48
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Emma

Håller med. När jag jobbade på g-holms-butiken, samma som din fast några år sen kryllade det av zigenare, otrevliga som fan va dom. Kommer ihåg en kväll när jag jobbade, det kom det en jävla zigenar-kärring och frågade om hon fick ett ciggpaket och skulle komma in nästa dag och betala, jag svarade självklart NEJ och då jävlar blev hon arg och bad mig dra åt helvete och jag var en jävla kärring etc etc.. Utrota dom jävlarna!!

2009-11-22 @ 17:56:42
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Jag

Har jobbat i butik och har då aldrig varit med om någon som kan vara så otrevliga,arg,hot en som Zigenarna, och sen när man säger till dom så blir dom galen och plockar fram grejorna dom tagit,,,,,sen de klasiska dom då skriker till en är RASISTER.Men kan bara bli så trött....

2009-11-22 @ 23:06:55
Postat av: Milla

Håller fullkomligt med i ditt inlägg. Är sjukt trött också på detta folk.. det är som du säger, om dom kan bete sig som vanligt folk så hade det varit en helt annan sak.. och de lilla minsta man inte tycker om dom så är man rasist...de är fan sjukt.



Syns vi på fredag gumman? :)

2009-11-24 @ 15:11:28
Postat av: Magnus

Hej. Råkade av en slump halka in på ditt inlägg om zigenare.



Denna filmsnutt bör du kolla in.



http://www.youtube.com/watch?v=Rgzzzd703Tg

2010-02-17 @ 02:05:00
Postat av: Marina Holmdahl

ursäkta, men vad fa'an är ditt problem? romer är inte mindre värda en va ni är, jag har alldrig upplevd någon som helst episod som har framställt dom som elaka! Otrevliga! eller någon av den slags! och det heter inte TATTARE, du vet att du kan bli stämd, och få en jävla till bod pga detta innlägget? och du menar att dom aka utrotas? det är för fan du som har ett jävla problem!!

2010-10-20 @ 16:03:19
Postat av: Markus

Ni verkar vara ett gäng ignoranta människor så att jag nästan tycker synd om er.



Alla är inte likadana det är ungefär som att säga att alla svenskar är lika obildade som ni.



Det är okunskapen som skall utrotas inte romerna.



2011-02-03 @ 12:26:05
Postat av: Helen

Hej du blondinen.

Du är vacker som sminkad, det kan ingen neka till, tyvärr är du inte speciellt trevlig. Jag har mestadels negativ erfarenhet av blondiner, faktum är att jag sällan träffat någon som varit något att hänga i julgranen. Om man inte har snaran runt halsen på dom då. Jag håller med dig om att det vore mycket lättare att leva om man utrotade det folkslag man tyckte sämst om, men så tänker jag såhär att om jag hatar blondiner och utrotar dom, så är det någon som träffat otrevliga rödhåriga och vill utrota dom. Sen är det dags att utrota de där otrevliga stockholmarna som är så jävla dryga, och de där Göteborgarna som pratar så dumt. Parisarna är otrevliga, bort med dem...osv. till slut finns bara jag kvar. Om inte någon hatar mörkhåriga med blå ögon förstås...

Det är fritt fram att tycka vad man vill, men sen hänger det på om man blivit fostrad ordentligt eller om man är en ouppfostrad skithög som aldrig lärt sig att man inte ska dra alla över en kam och såra ett helt folkslag.

Ha en trevlig kväll /Helen

2011-03-21 @ 15:32:48
Postat av: Nadine

inte rasist!? de va de vidrigaste inlägg ja läst på länge. Men de man ser är ju som vanligt att allt handlar om okunskap osv.. Jag är själv zigenare och jävligt stolt över det, vi är ett fint folkslag som dansar,spelar musik o tar alltid familjen i första hand. Det ja märker är att att du och o (vissa) ovan skriver om zigenare så är de finska zigenare ni beskriver,det är dom som har stora kjolar. oss andra är de väldigt svårt att se på att vi är zigenare eftersom vi ser ut som vemsomhelt. du har antagligen träffat massor zigenare som du inte har en aning om att dom är zigenare. eller du kanske frågar varenda en du möter var dom kommer från?.

En sak ja kan tillägga som ja själv märkt efter som jag jobbat på mack att om de kommer in ett helt gäng finska zigenare som går runt i butiken,ställer sig så man inte ser ett skit, och sen köper ett cigg paket.man förstår direkt att dom är krimenella om dom kommer ett helt gäng sådär. vilket är tråkigt att så få människor ska förstöra för ett helt folkslag. bara för att vissa bönder ska dra alla över en kam.



2011-10-18 @ 18:46:06
Postat av: Rosita Grönfors

Du som är inte rasistisk varför har du då min bild på denna sida??



du kan inte dra alla romer för en kant!



det finns ju både bra och dåliga personer i alla människogrupper!



den som eventuellt är felfri är väl hunden på bilden



detta är faktist enskilt påhopp och ifall du ej tar bort min bild så kommer jag DO anmäla detta



Mvh Rosita Grönfors

2012-02-13 @ 18:07:59
Postat av: Jag är själv zigenare

Blir faktiskt illa berörd när jag läser vad du skrivit. Vill fråga hur många zigenare känner du? Själv jobbar både jag min fru och betalar skatt. Hela min familj jobbar på olika sett. Att säga utrota folk ush

2012-04-12 @ 14:23:29
Postat av: Jag är själv zigenare

Blir faktiskt illa berörd när jag läser vad du skrivit. Vill fråga hur många zigenare känner du? Själv jobbar både jag min fru och betalar skatt. Hela min familj jobbar på olika sett. Att säga utrota folk ush Jag är finsk zigenare

2012-04-12 @ 14:26:44
Postat av: En Benundrare

Ja fy fan, jag kan bara hålla med. Zigenare för verkligen inget gott med sig till samhället, inte som de beter sig nu. Men vem vet, de kanske också kommer börja betala skatt och betala för sig en vacker dag!

2012-04-25 @ 14:59:04
Postat av: Anonym

ey du som skriver detta , att utrota oss zigenare du e rent dum i huet! utrota dig själv och din mamma! fy fan vad förbanad du gjort mig. synd jag inte känner dig, hade vi kunnat sitta ner och resunera kring detta stinkande och oartiga o vad fan du nu säger , du mår fan inte bra ... nästa gång du träffar på en zigenare som idagens läge heter rom! gå fram till en zigenare och yttra dig din fega fanskap!

2012-07-21 @ 05:02:47
Postat av: Anonym

ey du som skriver detta , att utrota oss zigenare du e rent dum i huet! utrota dig själv och din mamma! fy fan vad förbanad du gjort mig. synd jag inte känner dig, hade vi kunnat sitta ner och resunera kring detta stinkande och oartiga o vad fan du nu säger , du mår fan inte bra ... nästa gång du träffar på en zigenare som idagens läge heter rom! gå fram till en zigenare och yttra dig din fega fanskap!

2012-07-21 @ 05:04:34
Postat av: Dödödödödödödö

Du är som hitlers fula dotter ungefär .om man hatar ett folkslag och kränker dom så kallas de Rasist. Att säga att du inte är det gör mig så förbannad. Om jag hade hittat dig asså .... Rasist svin är vad du är. ett stort jävla ta dig i röven vill jag också hälsa sånna som dig borde hängas

2015-02-26 @ 21:32:52

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0