Inför Halloween-partyt

Så här ser jag ut när jag välkomnar barnen till kalaset :) Bättrade på mitt vardagssmink en aning bara *S*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Vilken superpingla. Vi skulle gjort succe ute på stan tillsammans, du och jag! :-)



Blev partyt lyckat?

2009-11-01 @ 19:02:29
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: tarja

Hua.... vad rädd jag blev. Jag behövde inte klä ut mig sa damen. Jag är läskig som jag är ... :D

2009-11-01 @ 21:13:55
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Jag har haft, eller har fortfarande liknande tankar som du angående Halloween. Tycker egentligen inte att det passar i Sverige, lite fånigt att ta efter andra länders traditioner, speciellt en sån helg som redan är tänkt för en annan högtid.

Men visst...jag förstår att ungarna tycker det är kul, hur kul är det att gå till kyrkogården och tända ljus? Det behöver man ju vara lite äldre för att förstå.... Så låt ungarna ha det roligt då!

och du är varken fet eller ser ut som en häxa utan jättesöt och verkar vara en toppenmamma!

Kram från Bibbi.

2009-11-01 @ 21:14:19
Postat av: Anonym

Men guuuud - känner inte igen dig ju - hahaha.



Ser ut som du inte borstat tänderna på evigheter - bara det är ju läskigt :-)

2009-11-03 @ 08:03:06

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0