Ett dyk i kalsongen !

Sitter å smarrar på en fet ost & baconkorv (jo jag veeeeet - superbra bantarmat *NOT*) samtidigt som jag bläddrar i senaste Vecko Revyn. Läser reportaget "VR dyker ner i kallingarna". Haha, det verkar va ett reportage i min smak =) Läser om Jacob som tycker att hans förhud är lite för trång så det kan bli skav när han "håller på för länge"... sen läser jag att han rakar pungen och skaftet (bläää vad skaftet låter äckligt) och Staffan som berättar att hans piercing i ballen inte syns så mycket eftersom han har så mycket förhud.

Tar en tugga till av min ost & baconkorv... läser vidare och ser att dom har smeknamn till sina pillar. Staffan (som för övrigt är den fulaste och verkar mest slibbig) kallar sin för "Den enögde jätten" (haha snacka om självförtroende) medans en annan kallar sin för Lilleman.

Killarna har fått rita av sina pillevippar och den ena är större än den andra. Vad dom egentligen har i brallan får man aldrig se... men jag tror inte jag vill det heller. Killarnas beskrivning räcker gott och väl. Plötsligt känner jag mig tvärmätt. Korven som en gång var så god känns plötsligt...bläää....stor...sladdrig...massa förhud... *UUURK*


Vad har du i byxan Jan ? Är'e en jättebanan ??


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Haha... vilket reportage va!

2009-11-29 @ 18:02:59
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0