Stramande brallor...

Vet att jag är ganska tjötig om det här med fett å vikt å sånt blahaj, men asså det är ju sååå skönt å få skriva av sig om detta heta (??) ämne lite då och då. Jag är ju en sann jojobantare. Fast jag är ingen sån som går ner eller upp massor. Oftast syns det knappt utåt, för det handlar om 3-8 kg ungefär som jag pendlar upp och ner. Just nu ligger jag på +7 från min "lägsta-vikt-på-länge". Eller kanske +8 eller 9...har inte vägt mig på nå dar, men käkat gött det har jag. Och motionerat ?? Vad är det ?? Hur som helst, så har jag ett par jeans som sitter hur bra som helst, oavsett om jag går upp eller ner nåra kilo. Antingen sitter dom väldigt bekvämt och tom lite löst över fettolåren, eller så sitter dom supertajt men ändå helt okej. Provade dom där jeansen häromdan, och gissa vad ???? Jag får inte ens igen dom, och det saknas typ 7-8 cm !!!!!!! Det har ALDRIG hänt förut !!!!!!!

KAN byxor krympa när dom ligger oanvända i en mörk garderob ????? ;-)
Snälla sig att det är så *S*



Snart kommer jag se ut så där tror jag... *sliter mitt hår*

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Milla

HAhahaha! Du är så himla rolig!! Fan vad jag saknar dig Maria. När ses vi nästa gång egentligen ? Ska försöka ta mig till Sundsvall något så jag har vägarna förbi. Kramar! <3

2009-07-21 @ 19:31:41
Postat av: Emma

Tror dom kan krympa.. Så är det i min garderob ;-)



Tack för kommentaren, tur att nån förstår iaf. Jag blir så arg på människor som ojar sig över att dom måste gå ner 5 kg när dom väger 60 typ.. Halllååååå.. Jag väger 100+, inte så kul att höra för mig deras jävla viktproblem.

Ja.. mullig ja.. Å va gulligt. Hatar det. Säg rätt ut att jag är fet liksom.. Brinn brinn brinn ;-)

2009-07-22 @ 18:34:46
Postat av: Kraaam/Åsa

Jo du....jag har tappat inspirationen helt tror jag angående bantning. Men av någon märklig anledning så står jag kvar på min -7 som jag lyckades gå ner nyligen.

Fattar inte att jag inte tar i med hårdhandskarna när det är 1 månad kvar till bröllop. DET om något borde ju få en att tokbanta.

Men nej då - till frukost åt jag nyss två rostade med smör och ost och ägg med lite majonnäs samt till efterätt en liten överbliven marabouchokladbit jag hittade igen. Fy så sjuk i huvudet man är.



Tipsar gärna om något som jag börjat käka och som jag helt klart vet funkar med tanke på att jag fuskat med mat och godis men ändå inte gått upp.

Beställde Nuform på nätet. 2 tabletter 3 ggr om dagen 30 min före måltid.....jag har ju inte kunnat röra mig alls under mycket lång tid och lyckades gå ner 7 kg.

Prova - det kan vara värt det!!!!



Tusen kramar min härliga vän!!!

2009-07-23 @ 10:24:40
URL: http://Kraaam.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Dax för uppdatering snart? Jag klarar inte min helg utan dina inlägg....

2009-07-25 @ 12:39:56
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: midnightboom.webblogg.se

mh, fresh!

sugen på en somrig outfit från topshop? kolla min blogg. haha!

2009-07-25 @ 13:20:29
URL: http://midnightboom.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0