Saker jag aldrig lär mig

1. Att man inte ska köpa nya skor och använda dom samma dag som man köpte dom. Dessutom är det inte smartast i världen att gå barfota på Gatufesten i nya skor. Slutar som alltid med fyrtiotusen blåsor och äckligt skoskav.

2. Att man bör äta innan man börjar dricka... inte bra med alkohol på en i princip tom mage.

3. Att man ska skippa den där sista ölen som man egentligen inte är sugen på, men dricker bara för att "man ska".

...behöver jag säga att jag sitter här hemma, med ömma, skaviga, blåsfyllda fötter, magvärk, illamående, bakissmak i mun...sug efter flottig pizza, chips och dricka...

Livet är underbart - dock inte "dagen efter" =)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0