Röjar-kväll

Nope, inte så kul som det låter, utan nu pratar jag om garderobsröjning. Fyyy faaaaaaan vad kläder man har, å för att inte tala om barnen *suck*. Är klar med äldsta dotterns garderob och har nu "bara" min, min karls och de andra två barnens kvar. En hel del med andra ord.

Sitter i soffan å glor med ett öga på Gordon Ramsey. Guuuu´vad jag tycker han är asbra. Han och Per Morberg måste va världens skönaste kockar. Mat-Tina och alla andra kan slänga sig i väggen =) Förutom gordon Ramsey har jag sällskap av en Marabou Amigo. Hej då GI...och hej mera fläsk ;-)

Men blääää...nu lagar min favvokock nån jävla sallad med Duva och blodpudding. I mina öron låter det ungefär lika smarrgt som friterad bajskorv med kräksås *huuuua*...

Jag kan inte låta bli å störa mig på alla artiklar om Mr Michael Jackson. Okej, alla minnesartiklar m.m. är jättebra, men allt jäkla tjöt om att han blev mördad, tog sitt liv blaha blaha är ju bara för å få sälja tidningar. Inte för att jag är nån superexpert (eller nån expert ens överhuvudtaget) men asså jag kan sätta vad som helst på att karln kolapsade med tanke på sitt minst sagt märkliga liv med operationer, scenframträdanden, falska rykten, och inte minst sagt mediciner. Sen var han ju tunn som ett snöre på det. Inte konstigt inte hjärtat palla med nå längre. Men tidningarna vet hur dom ska tjäna pengar. Riktiga affärsmän. Man kanske skulle bli reporter...eller ännu hellre paparazzifotograf... ligga i buskarna å fota nakna kändisar...DET vore nått ;-) Skulle ju inte säga nej till å få ett smakprov på en naken Persbrandt om man säger så *S*...

När jag ändå är inne på konstiga funderingar så kan jag likagärna fortsätta. Jag drömmer ofta väldigt konstiga saker. I natt tex drömde jag att jag för det första rökte. Marlboro Light. Sen hade jag en stor skåpbil som jag for omkring i och plötsligt blev jag stoppad av polisen. 2 poliser + en helt vanlig neger (inte polis) klev in i bilen och kom strax ut med en påse knark. "Du åker i fängelse på livstid, för knarkinnehav" säger poliserna medans negern står å skrattar. "Men herregu'" svarar jag "fattar ni inte att det var negern som la dit det"... Sen vaknade jag...

Jag röker inte...jag har ingen skåpbil...och jag knarkar inte heller för den delen... vart f-n kommer drömmar ifrån ??


Hahaha - självironi !!! Det gillar jag =)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: tarja

hahahaha Go dröm...

2009-07-12 @ 23:11:33
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0