Galet kul

Senaste gången jag festade loss var när min kärlek fyllde 40 förra sommaren, så det är ganska exakt ett år sen sist, och kanske är det därför som jag mår som jag gör. Partaj en gång om året kanske helt enkelt är för lite =) Hur som helst så vart det jäkla lyckat. Det var jag och ett gäng släktingar till my love + att vi träffa på ett par kompisar som gjorde oss sällskap under kvällen. Hade superbra platser i InVito-tältet. Jag käkade pasta och spenat i gräddsås, kycklingfilé med parmesanost och pinjenötter. Hur smarrigt som helst.

Underhållningen i mattältet var kanon. Bättre än "de riktiga" artisterna. Ulf Lundell var asdålig. Han körde inte en endaste känd låt på hela kvällen...vart fan var "Öppna landskap" lixom ??? Lena & Orup var helt okej, även om dom inte är mina favoriter, men jag erkänner att det röck i bena när det vart klassikern "Dansa i neon".

Jag fattar inte alla fölk som gnäller Gatufesten. Asså det är ju skitkul, om inte annat så blir'e ju vad man gör det till.

Vi avslutade kvällen på det absolut bästa sätt man kan tänka sig. En langos från Langoskungen...Mmmm...finns inge smarrigare. Flottig friterad degklump med gräddfil, hackad lök och stenbitsrom. Det är grejer det !!!


Tröttsam Lundell-gubbe


*suck*


Marmeladorkestern. Grymt bra !!!!!

Nu ska jag lägga mig på soffan, tröcka i mig en eller två påsar chips, hälla upp ett fett glas med Zingo, öppna min Marabou-Sommar och se en bra film.

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0