Får skylla mig själv...

Aouch...det kändes...asså viktgissningarna. Men det var ju jag som bad om det ;-) Är ändå lite smått chockad över att flera gissa alldeles för mycket. Det måste alltså betyda att jag har totalt fel. Jag som trodde att jag såg mindre ut än vad vågen visar. Tydligen är jag helt hemmablind eftersom nåra gissa på typ 110 (!!!) kg vilket är på tok på mycket... 3-siffrigt är jag faktiskt inte uppe i...

Men det känns ändå bra att veta hur folk ser på en. Så nu vet jag =) Tack för hjälpen.

3 hela dagar kvar hemma...sen drar vi...Åååå snacka om att jag längtar nu. Första anhalten blir hos lillsyrran i Norge. Där ska vi gå på tur i våra lusekoftor *HAHA* eller inte... Vi ska på dop och JAG blir gudmor åt världens finaste systerson *stolt*. Sen drar vi vidare ochy betar av resten av släkten för av avsluta med en vecka i Stockholm där vi bara ska mysa å hitta på massa kul. Känner verkligen att jag behöver lite ledighet nu.

Nu ska jag klunka vidare på mitt härliga morgonkaffe... Byebye

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

jag skulle gissat på 87...

2009-07-27 @ 12:59:42
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Katri

Du ska väl inte lyssna på andra...

2009-07-27 @ 15:48:05
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: tarja

jag gissar på 75...

2009-07-27 @ 16:45:23
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Brunkrämens stolthet ;)

Äch skit i vad andra tycker! Du är så sjukt snygg ju!! Kul att träffa dig idag. Man blir alltid så glad! Jag tänkte när jag var i Birsta "men guu jag har ju glömt att hälsa på Maria!!" så jag var bara tvungen att hälsa på dig. Vet ju aldrig när nästa gång blir. Du är en sån otroligt härlig människa<3 Jag önskar vi kunde ses oftare :( Kraaaamaar

2009-07-28 @ 20:57:16

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0