Liten lista...

Pausar i städandet... snodde denna inne hos Emma.... inte så intressant men avslappnande :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min älskling som tala om hur vacker (?)jag är

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov djupt och skönt

Vad gjorde du för 15 min sedan: Skurade toaletten

Det sista du sa högt: "Jag ska bara kolla pannrummet"

Det senaste någon sa till dig: "Mamma"

Vad har du druckit idag: Kaffe

Vad var det senaste du åt: Knäckemacka med "Kalles Prickiga"

Vad var det senaste du köpte: Grillad kyckling igår kväll

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Snö, blåst och kallt

Godaste glassmaken: Pecannötkola

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  JA

Sover du tungt: Supertungt !

Drömmer du mardrömmar: Ganska ofta tyvärr :-(

Trivs du med ditt jobb: Älskar mitt jobb !

Favoritklädsel: Morgonrock

Favoritlåt just nu: "Dont bring flowers after im dead" med Erik Hassle

Vad ser du om du tittar till höger: Toadörren

Vad gör dig glad just nu: Att jag är ledig idag och att vi ska ha myskväll

Vad ska du göra härnäst: Fortsätta städa

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Bara fint

Favoritgodis: Amigo chokladkaka, Dubbelnougat och Pigall

Kläder just nu: Urtvättad t-shirt, mysbrallor... sooo sexy *NOT*

Sommarplaner: Försöka va lite ledig...då är jag nöjd !

Hur många kuddar sover du med: En

Spelar du något instrument: Gitarr och piano faktiskt

Morgon eller nattmänniska: Jag är trött för det mesta.... lägger mig tidigt och sover länge.

Vad är viktigast för dig: Mina barn

Är du kittlig: Ojaaa

Snarkar du: Nopa

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: Spindlar

Längtar du mest efter just nu: Den dan jag vaknar upp och är SMAL !!!



Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

Snor den vidare :-)

2009-12-22 @ 13:28:55
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: sara

gullerik!

2009-12-22 @ 18:13:29
URL: http://bumpintheroad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0