Ledig söndag !!!

10.30 vaknade jag ännu en morgon. Fast nu var'e längesen jag sov ut, så det var hög tid. I fredags var jag på butiken å jobbade från 08.00-22.30, ganska lång dag med andra ord. Igår blev dagen något kortare. 10-18, men jag var så slut igår kväll att jag knappt orka prata (och då är det illa *S*).

Efter massa go plockmat stupade vi i säng och sen har jag sovit som en klubbad gris (säl ??) och sovit oavbrutet fram til 10.30. Japp, det behövdes. Nu har jag iofs huvudvärk men ska snart smarra i mig en Treo-frukost och så är man strax på topp igen =)

Ska städa å tvätta lite idag, sen ligger det en sjuuuuukt smarrig köttbit i kylen som bara väntar på att bli tillagad. Älginnanlår. Det ni ! Ärligt tjuvskjuten i Hässjö *ASG*. Har inte bestämt vad middagen blir, men med älginnallår är det dömt att INTE misslyckas vad man än hittar på.

Sitter å drar i mina överarmar...Helvete vilket gäddhäng jag fått !! Kan fan dra ner fläsket/skinnet typ 1 dm nästan. Blääää vad fult å vidrigt. Men säg nått som är fint på min kropp nu. Jag bara äter å äter, håller mig borta från vågen så jag slipper se sanningen i vitögat. Kläderna krymper (?) och jag har helt plötligt börjat gilla stor t-shirts, bylsiga tröjor och annat som jag aldrig skulle tagit på mig förut. Trots att jag alltid varit kurvig/mullig/tjock så har jag alltid gillat tajta kläder. Men nu är jag bara FEEEEEEET och vill bara ha så stort som möjligt. Ser hemsk ut !!!! Får la gö som alla andra människor.... börja ett nytt liv 2010. Synd bara att jag sagt det varje år typ sen 2003....hahaha och än har jag inte lyckats !!

Hösten 2003 gick jag ner 22 kg, trivdes som F-N och var nöjd med mig själv trots ett BMI som visade på övervikt. Sen har jag pendlat lite upp och ner, mellan 3-7 kg. Men nu....oj oj oj...vågar inte väga mig men jag är nog uppe där jag börja... Huuuuuaaaa....

Näpp, städardax...höres mina vänner. Pöss å kram


Lova - vår alldeles egna lucia


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Trebarnsmamman

Åh gud, vet du hur mycket jag skulle vilja ha den katten!!!!!!!!!!!!

2009-12-20 @ 13:19:26
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Veronica å bebben

Hej gumman! den 24:e januari är de beräknat att bebisen ska komma. :) tack för allt fint du skriver de glädjer mig mycket. Kram kram

2009-12-20 @ 13:45:11
URL: http://vironica.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken söt kissemiss..



Tycker det är så tråkigt att läsa att du inte är nöjd med dig själv. Du som gör så mycket bra. Då spelar det väl inte nån större roll om gäddhänget är lite för stort eller magen för tjock. Du jobbar och jobbar, tar hand om en skock med barn, djur och verkar hinna med allt och lite till. Var glad och nöjd med den du är för du är toppen. ÄVEN om vågen visar för mycket.

2009-12-20 @ 18:30:12
URL: http://www.candygirl.nu

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0