Jävla nyårslöften !

Jag tror inte jag träffat en endaste människa som avgett ett nyårslöfte och hållt det mer än typ 3 månader. Jag har själv inte avlagt nå löften de senaste åren, och för skoj skull så kolla jag i min gamla blogg vad jag skrev inför nyåret för ett år sedan. Jag gav såklart INGA nyårslöften...jo, ett var det ju...att jag INTE skulle banta, med tanke på att jag provat det typ 511 ggr men misslyckats. DET LÖFTET HAR JAG HÅLLT !!! För jag väger nog 8-10 kg mer än förra julen...shit asså....... Så att inte banta funka tydligen inte heller. Tror jag ska ansöka o att få göra en Gastric Bypass. Men jag ju så jäkla rädd för operation, med tanke på propprisken... Så kolar jag inte av fetma så lär det la bli en proppjäkel...

Äsch...

Sen skrev jag att jag skulle vara mer med min familj, och att jag hoppdes att butiken skulle gå skitbra å att jag tjäna massor med pengar. Jag har nog inte varit så mkt mer med barnen än jag brukar, men jag tror kvaliteten bliit bättre. Jag ägnar verkligen tid åt barnen när jag är hemma, och det känns som dom är nöjda med livet, och det är det viktigaste. Skrev oxå att jag å älskligen skulle gö mer roliga saker, gå på SPA m.m. och jag vet inte hur mycket det har blitt heller. Har varit på SPA 2 ggr år 2009, ingen bio men några restaurangbesök. Vi har varit på finlandskryssning, hotellmys i Stockholm och NHL-hockey i Globen, 2 veckor semester men sen har vi oxå jobbat som djur.

Butiken däremot går skitbra och pengar tjänar jag så ekonomiskt har jag aldrig haft det s bra som nu :) Men vad fan... hellre smal å fattig än fet å rik ?? Eller smal å rik... DET vore nått *S* ...fast nu är jag bara FET. Rik... nä det är jag inte... men jag har så jag klarar mig å blir över.

Kanske man skulle ge nå löften...NEEEEEJ ! Men vi säger så här...JAG SKA FÖRSÖKA att:

* Gå ner minst 20 kg i vikt

* Jobba mindre och va mer med barnen

* Öka omsättningen på butiken med minst 25%

* Bli en bättre chef (VÅGA ta tag i problem)

* BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG
BLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGGBLISMALÅSNYGG...

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Lycka till med allt detta...



själv säger jag väl som jag brukar: Jag ska inte börja röka i år heller! Det håller jag varje år!

2009-12-26 @ 23:03:06
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Emma

Banta är alltid mitt nyårslöfte men det slutar alltid att jag går upp. Har oxå gått upp i vikt som dig detta år..

Tänk om man kunde äta nyttigt å röra på sig men näääråå. Godis är gott!!!

2009-12-26 @ 23:33:52
URL: http://www.emmlu.bloggplatsen.se
Postat av: Bibbi

God fortsättning på helgerna. Det som står längst ner på din blogg är i så fall bara det ena som gäller....Snygg...det behöver du inte bli. Du är redan så snygg, söt och vacker. Smal...ja det vet jag inte hur du definierar...i mina ögon är du inte tjock. För hälsans skull...ja, några kilon mindre behöver alla väga. Så min vän...jag befriar dig från alla dumma löften. Du har inga du behöver uppfylla. Du är redan så bra som en mamma, maka, mor kan vara. Titta dig i spegeln och upptäck hur söt du är och vilken livsglädje du har. DET är det enda som räknas. Jag önskar dig och din familj det allra bästa nyårsfirandet och framför allt ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR.

Varm kram från Bibbi.

2009-12-27 @ 09:39:02
Postat av: Petra

Ja vill vi inte alla vara smala å rika å snygga? Jag hoppas jag går ner alla mina överviktskilon efter förlossningen, men det får ta ´den tid det tar, bara det sker INNAN sommaren, hahaha!

Tack för att du kikar in å ser hur det går å jag hppas jag kan visa upp en bebis innan nästa vecka är slut. Börjar ju trots allt se ett slut även om det är jobbigt.



kram

2009-12-27 @ 21:06:16
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Veronica å bebben

Maria du är så go som du är.

Blir lite avis på dig å den där älggrytan som puttrar på din spis... SÅÅÅ GOTT!!!

2009-12-28 @ 12:16:43
URL: http://vironica.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0