Hoppas han inte missförstod mig

Vet ni vad jag precis sa till en kund ? Asså det kom in en kille som såg ganska ung ut, och köpte ett 6-pack folköl. När jag fråga han om leg sa jag samtigit lite skojsamt "det kanske inte behövs för du kanske är jättegammal". Han skratta och gav mig leget varpå jag utbrister "men du är ju alldeles lagom ju". Nu kanske inte ni tycker att det låter så dumt, men i mina öron lät det ungefär som "du är alldeles lagom för tant Maria...snukskkäringen" !!

Hahaha...både han och jag skratta, och jag ursäkta mig å sa att jag bara mena att han var alldeles lagom för att få köpa öl. Han var född -90. Tänk om han tror att jag tyckte att han var lagom ålder för att ligga med ? Huuuuaaa...jag är ju värsta gammkäringa ju. Han skulle ju (nästan) kunna va min son *S*... skulle iofs va 13 när jag födde honom isf men ändå ;-)

Sen föredrar ju jag inga småpöjkar heller för den delen. Nä äldre karlar ska det va - som MIN...9 år äldre. Löööv him !!

Puss & Kram från tant Maria som jobbar röven av mig... har snart varit här i butiken 10 timmar...2 ½ more to go... blir en lååång dag det här =)

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Johanna

HAHAHA jag lagom var rätta ordet :-)



Håller med dig, min man är 8 år äldre. Alldeles perfekt enligt mitt tycke!!!!



Hoppas du inte jobbar ihjäl dig fullständigt.



Kram kram

2009-12-14 @ 17:09:02
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Linda

Lammkött är inte dumt! garv Men jag föredrar också äldre karlar. Min landar på 12 år äldre...

2009-12-18 @ 11:49:35
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0