Hohohoo

Sitter å kollar på Bönner'a på 4:an. I detta avsnitt har dom valt sina lööööv och är på utlandsresa. Jag kan inte släppa tanken på ifall som legat med varann än. Thilde och Stefan har garanterat hallabalooat, men dom andra ? Tveksamt ? Undra om ens Roger klivit på nångång ? Tror han har luvan på faktiskt =)

Eftersom jag förmodligen inte kommer hinna blogga nånting i möra eftersom jag har sjuuuukt mö å gö så tjuvstartar jag min helgbloggning idag ist. Är ensam i butiken å får storleverans + att det är många som får pengar i  morgon vilket betyder mö fölk. Sen på lördag har vi lite juljippo i butiken. Om det inte är hundra grader kallt ska vi grilla korv utanför butiken, sälja julgranar, glögg å peppisar samt ha lite tävlingar. Blir kul å vi hoppas på MASSOR med kunder !!

Idag avbröt jag mitt tokjobbande för att vara en god mor :) Jag släppte allt viktigt vid 14.30 och for å hämta gullungarna. Hem å gjorde lussebullar och sjöng julsånger. Mysfaktor = aphög !! För hur det än är så är inte jobbet ALLT. Barnen är viktigast och jag vill att dom ska få lite julmys och inte bara en jobbande mamma.

Tänkte gö knäck ikväll oxå... ska bara vila ryggen lite. Barna sover men knäck är ändå inget barnagöra... men hur ska jag kunna låta bli att käka upp alla ? Knäck är ju sååååå göttigt...

Till slut...OOOOOOOOOORKA läsa om Tiger Woods sädesspridning *suckar*...sååå tröttsamt.


Haha tänk vad bara nå streck kan gö =)


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Du är väl alltid en god mor.

2009-12-17 @ 21:57:44
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Bibbi

Ha..ha.. du är bara för rolig! Satt själv och hade samma tankar som du ang. bönderna! Ha..ha...

Kan inte tänka mig en bättre mamma än du till dina små älsklingar! Det är fuskigt...de får ha roligt och skratta jämt! Men jag är så glad att jag har hittat dig, för du bjuder mig på veckans garv ALLTID. Speciellt nu, då jag själv har varit lite "låg" av förklarliga skäl. Du är helt underbar! Lycka till med alla extrajippon ni ska ha nu, men glöm inte bort att försöka få lite vila också. Varm kram från Bibbi.

2009-12-18 @ 07:38:28
Postat av: Linda

Det är alltid så kul att läsa din blogg för du skriver så roligt! Tänkte precis samma om bönderna i TV. hahaha

God Jul på dej!

Kram

Linda

2009-12-18 @ 11:48:04
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Milla

Att du ens vill tänka tanken om Roger har gjort det ?! Tokas :D

2009-12-20 @ 17:21:47

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0