En dagens tack !


Humör
: Nöjd och glad men stressad

Klädsel: Svarta tjockisbyxor, svart top med glittriga stenar, vit Ullaredskofta, apotekets stödstrumpor, för liten bh eftersom tuttarna ramlar ut typ heeeela tiden å så ett par skitsnygga trosor för en gång skull :) sexy mama *NOT*

Tankar: Vad ska Emmie få i julklapp ?

Måste: Jobba, jobba, jooo-ooo-bba

Vill: Ligga hemma i soffan med min älskling å dricka glögg å käka knäck å choklad.

Vill inte: Va en tjockis

Borde: Inte äta så mycket onyttigt

Längtan: Julafton !! Barnens glädje är obetalbar !!

Spya: Den går till alla falska människor som snackar dynga bakom ryggen på folk.

Ont: Foglossning...och NEEEJ, nada graviditet. Bara sviter från de 3 jag avklarat :( *ajajaj*


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Katri

ha ha vi tänker lika i mycket :-)Trevlig helg på er

Visst är julafton mycket mer speciell nu när man har barn

trevlig helg

Kram

2009-12-18 @ 14:40:26
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0