Älskar rosa !!!!

Efter 1000 timmar oavbrytet spöregn igår så möts man idag av klarblå himmel och strålande sol. Lovely !! Fast jag måste göra lite inne...som vanligt. Övervåningen ser än en gång ut som ett bombnedslag så det är dax att fixa lite innan man drar iväg för jobbelijobb. Jag hatar verkligen att städa, men ändå är jag en sån som gärna vill ha det fint omkring mig. Den matematiken går liksom inte ihop tyvärr ;-)

I fredags köpte jag mig en ny telefon. Sååååååå snygg !!! Eftersom man är lite småkorkad och blond dessutom så hade jag inte en aning vad det var för mobil jag köpt utan på frågan vad det var för nån svarade jag "en rosa...skitsnygg...Ericsson tror jag". Hur som helst så har jag kommit fram till att det är en W595 om nu nån bryr sig. Men som sagt, jag köper enbart telefoner för hur dom ser ut. Sen får dom inte va alltför dyra eller krångliga eftersom jag är så jäkla slarvig av mig. Gav drygt 2500 och det är ju okej om man nu skulle råka tappa den i toan, eller kaffemuggen som jag på något underligt vis lyckats göra 4 ggr (!!!)

Över till en annan sak...fatta att i morgon börjar min förstfödda dotter i ETTAN. Sjuuuukt vad tiden går. Mammas lillhjärta ska bli skolflicka på riktigt. Och älskade sonen börjar förskolan så nu har man bara ett dagisbarn. Jag som är van att ha 3... Fastän äldsta bara är 7 år så är hon mycket noga med kläder och hår. Hon vill helst klä sig i prinsessklänningar och ha håret i flätor och snedtofsar och jag lovar att jag njuter fullt ut av min prinsesstjej, då jag vet att hon om några år kommer vilja gå i tajta jeans, kanske bar mage *ryser*, ha string (=förbjudet !!!!) etc. Mina barn ska få vara barn så länge som det bara går. Här hemma skippar vi porriga barnbikini (varför ska små barn ha trekantsbh liksom ??) och minitrosor. Jag är såååå glad så länge mina barn klär sig i Disney och Bolibompakläder =) Eller klär sig och klär sig...det är ju JAG som bestämmer, och nå tonårsluderaktigt kommer då inte innanför dessa dörrar så länge jag får bestämma !!


Snygg, snyggare, snyggast !!


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Emma

Jag är supernöjd med min mobil! Den är ju så snygg! Sen är det rätt bra funktioner på den oxå! Bra mobil till ett bra pris! :-)

2009-08-23 @ 10:38:11
URL: http://emmlu.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygg.. jag vill ha en rosa 905. Snart så...

2009-08-23 @ 11:59:38
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Trebarnsmamman

Hihi, ja det var en fin rosa telefon :) Har en kompisar som först fick en rosa telefon av sitt jobb, sedan behövde hon en privat och köpte då en rosa telefon till...nu är hon besviken på att den ena telefonen inte är lika bra som den andra trots att hon köpte två olika märken eftersom enda kriteriet var en rosa telefon! Kanske är hon kompis med dig med ;)



Ang trekantsbikini, så har båda mina töser bikini...inte för att vara sexiga utan för att de trivs bra i bikinisar. Lilla E har en småbarnsbikini och den är fantastiskt söt. Stora J har nog faktiskt en trekantsbikini. Det bara blev så och hon älskar den, eftersom hon tycker den sitter så skönt och då får det vara så, jag bryr mig inte. Eller det kanske jag skulle göra om vi badade på en strand med fulgubbar...men nu gör vi ju inte det.

2009-08-23 @ 12:13:11
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Linda

Visst är rosa grejjer snyggt! Man behöver inte vara blond för att gilla sådant. Jag är likadan. Gillar röda saker också. När jag köpte min nya kamera gick jag på färg. Magnus ringde och frågade vilken jag hade köpt svarade jag: "En röd. Den är jättesöt!" Då var han nära att lägga på luren... S



Håller med om det där med barnkläder!!!

Kram

Linda

2009-08-24 @ 17:31:24
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0