Svettstank !!

Asså jag undrar hur folk som inte använder deo tänker. Visst, det är naturligt att svettas, men det är jäkligt mycket annat som oxå är naturligt, men tack och lov har vissa saker tagit bra många steg in i framtiden. Som tex toaletter. Fastän det är naturligt att skita så gör man inte det överallt utan låser in sig på en toalett. Samma med svett. Det har uppfunnits duschar och deodoranter, vilket inte alla verkat fatta, och det stör mig en del. Om man nu själv inte bryr sig om sin odör kanske man ska tänka på sina medmänniskor. Att behöva utstå svettlukt är inte okej tycker jag. Själv älskar jag att dofta gott (vem gör liksom inte det ???). Finns inge bättre än en doft av nyduschat, en fräsch deo (älskar Nivea och Dove) och gärna en go' parfym. Man SKA inte lukta "naturligt". Nä fy fasen det hör hemma på stenåldern.

Å tänk alla skabbfölk som duschar typ assällan. Jag tänker på stackars personalen på tex sjukhus och för att inte tala om gynekologer. Kul å jobba när'e kommer in en skabbkäring som inte tvättat puppa på flera veckor *ryyyser*. Då är'e nog inge kul å ha ett sånt jobb.

Mer bloggeliblogg om en stund. Puss & Kram


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: Linda

Nä fy... jag var dit igår.. och nog sjutton hade jag duschat innan.. stackars gyntant annars... ryser

2009-08-21 @ 16:25:50
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0