Snart slutar jag...

Full rulle här i butiken. Skitkul !! Klockan är strax efter 21.30 och om en halvtimma slår jag igen portarna för idag. Alltid extra kul att jobba när'e är mycket folk =) Själv är jag hungrig som en gris. Eller egentligen inte. Sugen som en...ja jag vet inte vad. Det där suget efter nått är HEMSKT !! Å så sitter jag i en affär fylld med mat och godsaker. Hur går det ihop då ? Jo jag tänkte INTE flöta nått idag, utan har hållt mig te redig mat såsom köttfärssås och fiberpasta å lite annat smått å gott, typ avokado, keso, ägg, tonfisk, grovt bröd m.m. Så min matkvot (finns de nått som heter så ?? )skall vara fylld. Har nämligen käkat det en "vanlig" (är jag ovanlig ??) människa normalt äter under en dag.

Smuttar på en Ramlösa Jordgubb/Lime. Inte heller helt fel. Vad är väl en Delicatoboll mot en flaska vatten lixom ;-)

Som jag skrivit tidigare så börjar min äldsta i 1:an i morgon. Jag känner mig riktigt nervös... Har lite ångest över att lillfisen börjar bli stor. Finns liksom ingen återvändo... Min lilla snuppa... Skoltjej å allt...


Lätt hade jag blitt med barn nu snart om jag inte var så jävla rädd. Både jag och min älskling vill ha fler barn, men jag har blivit så feg... men med tanke på vad som hände sist så kanske inte det är så konstigt. Så frågan är om viljan eller rädslan kommer att vinna. Gud vad djup jag känner mig helt plötsligt...
 
Nä, nu ska golven sopas... ska se om jag lyckas knata förbi allt göttigt utan att röra =) Håll tummarna. Puss & Kram


Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥
Postat av: tarja

Vad hände sist då???

2009-08-24 @ 17:58:40
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar tack ♥ Då blir jag glad ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0